Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SÅ!
Nu har kæresten (endeligt) givet liv til at jeg må fortælle hvad der ligger og gemmer sig inde i min mave; En lille helt igennem velskabt PIGE med fars øre og mors flabethed - hun lå nemmelig med benene krydset da vi blev scannet, men hun overgav sig, og så kunne de kommende forældre få lov til at se at værelset skulle være lilla
Og mor her havde heletiden regnet med at det blev en pige, så jeg var lidt stolt Følte vel at jeg havde moderinstink
Hun sparker mange gange dagligt nu, hver halve time-time - jeg sagde jo det var mange
Øhm... Vægten siger stadig -4, og kvalmen er kommet tilbage så jeg føler at jeg igen er i uge 12
Men det glemmer jeg self hver gang hun sparker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
weee stort tillykke med lille pigen..
Baby-støv skriver: weee stort tillykke med lille pigen..
Tak tak, vi er også såå glade - præcis lige så glade som vi havde været hvis det havde været en dreng
Frk-Lotusblomst skriver: Stort tillykke med den lille pige.
Stort tillykke med den lille pige.
Tak
Da jeg cyklede hjem blev jeg også ved med at sige "jeg skal have en lille pige, det er en pige, jeg har en datter" osv
-Sigrid- skriver: Tak Da jeg cyklede hjem blev jeg også ved med at sige "jeg skal have en lille pige, det er en pige, jeg har en datter" osv
Tillykke med den lille pige i maven
Jeg er helt sikker på at det var dit moderinstinkt der slog igennem Alle gik og troede jeg havde en pige i maven, men jeg tænkte selv på en dreng, og tadaaa, det var en lille dreng vi så til skanningen
Frk-Lotusblomst skriver: hehe. Det kan jeg godt forstå. Man kan vel ikke gentage det nok gange. Ligesom når man finder ud af man er gravid.
hehe. Det kan jeg godt forstå. Man kan vel ikke gentage det nok gange. Ligesom når man finder ud af man er gravid.
Ja, præcis!
Stod og smilte så meget til kassedamen i netto at hun blev nervøs
-Sigrid- skriver: Ja, præcis! Stod og smilte så meget til kassedamen i netto at hun blev nervøs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128