Så gav han lov ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.959 visninger
46 svar
0 synes godt om
3. september 2011

-Sigrid-

SÅ!  

Nu har kæresten (endeligt) givet liv til at jeg må fortælle hvad der ligger og gemmer sig inde i min mave; En lille helt igennem velskabt PIGE med fars øre og mors flabethed - hun lå nemmelig med benene krydset da vi blev scannet, men hun overgav sig, og så kunne de kommende forældre få lov til at se at værelset skulle være lilla 

Og mor her havde heletiden regnet med at det blev en pige, så jeg var lidt stolt  Følte vel at jeg havde moderinstink

Hun sparker mange gange dagligt nu, hver halve time-time - jeg sagde jo det var mange 

Øhm... Vægten siger stadig -4, og kvalmen er kommet tilbage så jeg føler at jeg igen er i uge 12 

Men det glemmer jeg self hver gang hun sparker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

twinny

weee stort tillykke med lille pigen..

Anmeld

3. september 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med den lille pige.

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

weee stort tillykke med lille pigen..

Tak tak, vi er også såå glade - præcis lige så glade som vi havde været hvis det havde været en dreng

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke med den lille pige.

Tak 

Da jeg cyklede hjem blev jeg også ved med at sige "jeg skal have en lille pige, det er en pige, jeg har en datter" osv

Anmeld

3. september 2011

Frk-Lotusblomst

-Sigrid- skriver:

Tak 

Da jeg cyklede hjem blev jeg også ved med at sige "jeg skal have en lille pige, det er en pige, jeg har en datter" osv

hehe. Det kan jeg godt forstå. Man kan vel ikke gentage det nok gange. Ligesom når man finder ud af man er gravid.

Anmeld

3. september 2011

Sujan

Tillykke..

Anmeld

3. september 2011

Nessie

Tillykke med den lille pige i maven

Jeg er helt sikker på at det var dit moderinstinkt der slog igennem Alle gik og troede jeg havde en pige i maven, men jeg tænkte selv på en dreng, og tadaaa, det var en lille dreng vi så til skanningen

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe. Det kan jeg godt forstå. Man kan vel ikke gentage det nok gange. Ligesom når man finder ud af man er gravid.

Ja, præcis!  

Stod og smilte så meget til kassedamen i netto at hun blev nervøs

Anmeld

3. september 2011

Frk-Lotusblomst

-Sigrid- skriver:

Ja, præcis!  

Stod og smilte så meget til kassedamen i netto at hun blev nervøs

hehe, jeg godt forestille mig et smørret smil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.