Øv øv øv øv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. september 2011

TR

Ja piger så kan jeg så komme med den dårlige nyhed, at jeg har fået mit mens Indda 4 dage før inden jeg plejer, så nu kan jeg slet ikk finde ud af det .. ..

- Synes bare jeg havde i løbet af de sidste uger, haft så mange symtomer til at den måtte være der nu ! men nej, ØV altså  .. ! ...

- Men nu har kæresten og jeg blevet enige om at gå igang med at bruge æL teste, for at se om det gør det lidt nemmere ,for os ! ..

Sorry mit lidt negative/ked af emne ! ..

P.s. ved slet ikke hva for nogle symtomer, man har når man er gravid, når jeg havde nogle af dem den her gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

MorDk

Først og fremmest får du lige en krammer herfra

Jeg ved godt hvordan du føler det lige nu... Har været der MANGE gange. Husk man kan få MANGE graviditets symptomer bare ved at tro/håbe på man er gravid!!

Mine symptomer var der først 1 uge efter jeg havde testet positiv.

Jeg testede fordi jeg var gået 1 uge over tid. Men jeg havde kvalme om aften fra 6.uge. Men ellers ikke de ville symptomer. Var MEGET sulten hele tiden... og havde menses smerter.

Held og lykke i næste cyklus... xxx

Anmeld

3. september 2011

TR

MorDk skriver:

Først og fremmest får du lige en krammer herfra

Jeg ved godt hvordan du føler det lige nu... Har været der MANGE gange. Husk man kan få MANGE graviditets symptomer bare ved at tro/håbe på man er gravid!!

Mine symptomer var der først 1 uge efter jeg havde testet positiv.

Jeg testede fordi jeg var gået 1 uge over tid. Men jeg havde kvalme om aften fra 6.uge. Men ellers ikke de ville symptomer. Var MEGET sulten hele tiden... og havde menses smerter.

Held og lykke i næste cyklus... xxx

Taaak for det ..
Det er sku bare træls, jeg har aldrig haft det sådan som den her gang, derfor troede jeg den var hjemme, men nej ! ..

Det bare træls når vi har prøvet i så lang tid, men der er jo ikk andet for end at blive ved ..

Jeg  os mere end alt andet .

Anmeld

3. september 2011

CamillaValby

Du får lige et kæmpe

Jeg ved hvordan du har det. Prøv med de der ÆL teste som du skriver. MEN pas på med at det ikke bliver en dårlig vane med at bruge dem. Til sidst blev det ikke så sjovt at sexe da det var meget på "klokke slettet" og man lige som begyndte at føle det som en pligt.

Men for at du snart kommer til at stå med de to streger

Anmeld

3. september 2011

TR

CamillaValby skriver:

Du får lige et kæmpe

Jeg ved hvordan du har det. Prøv med de der ÆL teste som du skriver. MEN pas på med at det ikke bliver en dårlig vane med at bruge dem. Til sidst blev det ikke så sjovt at sexe da det var meget på "klokke slettet" og man lige som begyndte at føle det som en pligt.

Men for at du snart kommer til at stå med de to streger

Taaak det varmer ..

Jeg havde håbet at vi kunne slip for at bruge dem, idet jeg hellere bare vil have vi har sex, når vi har lyst. Hvis du forstår hva jeg mener ..

- Men vi må jo igang med ,at gør lidt mere for det .. Og så se om der vil ske noget .. Har bare et problem, ved ikk om jeg har forstået rigtig, med hvordan man bruger dem .. ..

Jeg har forstået så ledes. at den dag man får sit mens, skal man tælle 14 dage frem og ca der tester man om, man har ÆL ??

Anmeld

3. september 2011

CamillaValby

TR skriver:

Taaak det varmer ..

Jeg havde håbet at vi kunne slip for at bruge dem, idet jeg hellere bare vil have vi har sex, når vi har lyst. Hvis du forstår hva jeg mener ..

- Men vi må jo igang med ,at gør lidt mere for det .. Og så se om der vil ske noget .. Har bare et problem, ved ikk om jeg har forstået rigtig, med hvordan man bruger dem .. ..

Jeg har forstået så ledes. at den dag man får sit mens, skal man tælle 14 dage frem og ca der tester man om, man har ÆL ??

De 14 dage efter mens er der hvor gennemsnittet har ÆL men det kan være at du fx har det på 11 dagen eller måske 17 dagen. Jeg ville de første måneder( forhåbentlig ikke) Begynde at teste fra 10 dagen, så er du sikker på hvornår du har den.

Køb dem på billigetest. Også køb en masse. Hvis du skulle gå hen og blive gravid før, så kan man altid sælge dem de er til at komme af med.

Anmeld

4. september 2011

TR

CamillaValby skriver:

De 14 dage efter mens er der hvor gennemsnittet har ÆL men det kan være at du fx har det på 11 dagen eller måske 17 dagen. Jeg ville de første måneder( forhåbentlig ikke) Begynde at teste fra 10 dagen, så er du sikker på hvornår du har den.

Køb dem på billigetest. Også køb en masse. Hvis du skulle gå hen og blive gravid før, så kan man altid sælge dem de er til at komme af med.

Ja mange tak for hjælpen .. Det vil jeg prøve, så jeg kan finde ud af hvornår jeg har det ...

- Jeg har lige købt nogle, men ikke så mange igen for troede ikk det var nødvendigt , men jeg blev klogere

Anmeld

4. september 2011

TR

CamillaValby skriver:

- Synes bare det svært at finde ud af , for plejer at have 35 dage imellm .. Men den hergang var der kun 31 dage .. Nogle sir det svære for mig fordi det normalt dage er 28 .. ..

Anmeld

4. september 2011

CamillaValby

TR skriver:

- Synes bare det svært at finde ud af , for plejer at have 35 dage imellm .. Men den hergang var der kun 31 dage .. Nogle sir det svære for mig fordi det normalt dage er 28 .. ..

Du skal ikke lytte på hvad andre siger

Det er kun gennemsnittet der har en cyklus på 28 dage.

Jeg lå ca. på 32 dage plus minus nogle dage, så cirka det samme som dig.

Min ÆL lå stadig på den 14 dag selvom at jeg have en lidt længere cyklus. Du skal blot finde ud af hvornår din ÆL er

Anmeld

4. september 2011

TR

CamillaValby skriver:

Du skal ikke lytte på hvad andre siger

Det er kun gennemsnittet der har en cyklus på 28 dage.

Jeg lå ca. på 32 dage plus minus nogle dage, så cirka det samme som dig.

Min ÆL lå stadig på den 14 dag selvom at jeg have en lidt længere cyklus. Du skal blot finde ud af hvornår din ÆL er

Taaaak det lettet lidt på humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.