Mærkede liv !! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

lhn89

TILLYKKE

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Filippa & Liva

Tillykke med at have mærket liv ... Det er bare en vidunderlig følelse ! jeg er også en lille pige, vejede 48 før jeg blev gravid og er nu på 55 kg i uge 35.

Anmeld

3. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Meget

Ja, og op ad trapper og cykle kan gøre ondt, og det gør det bare ikke bedre når man må holde pauser efter en etage eller trække op ad bakker fordi der bliver protesteret for meget fra midderdelen Eller det er sikkert kun mig 

Hehe op af trapper mærker jeg det kun hvis jeg tager 2 trin ad gangen :p . Så kommer lårene op under maven, skide træls :p . Hihi ..

Har dog ikke prøvet og cykel endnu og tror også jeg holder mig langt væk fra det

Anmeld

3. september 2011

Witt

lhn89 skriver:

TILLYKKE

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Mange tak

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Hehe op af trapper mærker jeg det kun hvis jeg tager 2 trin ad gangen :p . Så kommer lårene op under maven, skide træls :p . Hihi ..

Har dog ikke prøvet og cykel endnu og tror også jeg holder mig langt væk fra det

Det lyder som en plan ;b

Anmeld

3. september 2011

Witt

BigBabyWish skriver:

Tillykke med at have mærket liv ... Det er bare en vidunderlig følelse ! jeg er også en lille pige, vejede 48 før jeg blev gravid og er nu på 55 kg i uge 35.

Mange tak ) .. Jaa det er super skøny  ..

iiiha hvor spændende .

Tør slet ikke og tænke på hvordan jeg ser ud i uge 35 . Hihi

Anmeld

3. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Det lyder som en plan ;b

Anmeld

3. september 2011

Levi&LilysMor

Uhha sidder og tænker tilbage nu dengang jeg mærkede første gang og manden det var vildt så glad man blev, nu behøver man bare kigge før man kan se ham virkelig tydeligt

Anmeld

3. september 2011

Witt

Oktoberbaby11 skriver:

Uhha sidder og tænker tilbage nu dengang jeg mærkede første gang og manden det var vildt så glad man blev, nu behøver man bare kigge før man kan se ham virkelig tydeligt

Det er en skøn oplevelse ) ..

Hihi, glæder mig til den tid kommer

Anmeld

3. september 2011

Mauser.

Det er bare en fed fornemmelse tillykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.