Mærkede liv !! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Witt

Jaa, som overskriften siger mærkede liv i dag. Lå på sengen helt flad, og pludselig ku jeg mærke sådan nogle puff, tænkte ikke over det, så begyndte det igen og mærkede så på maven og kunne RENT faktisk mærke det vildt tydeligt !!! .

+++ Kæresten kunne også mærke det ret tydligt, eeej hvor vildt !! .

SUPER glad og overrasket over at jeg kunne mærke det med hånden også ...

ps, er en meget spinkel pige, vejede ca 45 kilo da jeg blev gravid, og er altså oppe på 51 kilo ca nu ...

18+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Jaa, som overskriften siger mærkede liv i dag. Lå på sengen helt flad, og pludselig ku jeg mærke sådan nogle puff, tænkte ikke over det, så begyndte det igen og mærkede så på maven og kunne RENT faktisk mærke det vildt tydeligt !!! .

ps, er en meget spinkel pige, vejede ca 45 kilo da jeg blev gravid, og er altså oppe på 51 kilo ca nu ...

18+4

Ej tillykke!!!! 

Det er det bedste, der findes ikke noget bedre, overhoved! 

Flot vægt  

Anmeld

3. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Ej tillykke!!!! 

Det er det bedste, der findes ikke noget bedre, overhoved! 

Flot vægt  

Mange tak ..

Jaa, det er en skøn følelse, intet mindre end perfekt ..

og ja, min vægt er skøn ;p, men sys nu alligevel at maven er meget stor allerede :p .. Og nu har jeg jo laang tid tilbage,o så håber nu ikke den vokser ret meget mere

Anmeld

3. september 2011

1000Ben

Witt skriver:

18+4

Super tillykke, det er den bedste fornemmelse i verden 

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Mange tak ..

Jaa, det er en skøn følelse, intet mindre end perfekt ..

og ja, min vægt er skøn ;p, men sys nu alligevel at maven er meget stor allerede :p .. Og nu har jeg jo laang tid tilbage,o så håber nu ikke den vokser ret meget mere

Haha kender følelsen med maven... Kan kun se mine fødder nu, når jeg læner mig fremover - og jeg har ikke taget på  Hvor stor bliver den så ikke når jeg tager de "lovede" 10-12 kg på

Ja, man er bange for at ende med at blive "handicappet" pga størrelsen Venter du 1 eller 2? 

Anmeld

3. september 2011

Witt

Stefanie8 skriver:

Super tillykke, det er den bedste fornemmelse i verden 

Taak

Jaaa, aller bedste fornemmelse !  ..

Anmeld

3. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Haha kender følelsen med maven... Kan kun se mine fødder nu, når jeg læner mig fremover - og jeg har ikke taget på  Hvor stor bliver den så ikke når jeg tager de "lovede" 10-12 kg på

Ja, man er bange for at ende med at blive "handicappet" pga størrelsen Venter du 1 eller 2? 

Hehe, seriøst ?? Hvor sjovt :p . Men ja, det bliver spændende at se hvor meget man egentlig tager på eller vokser ..

Kan dog stadig se mine fødder  .. Hihi ..

Føler mig jo lidt handicappet allerede, når jeg bukker mig ned, så er maven altså i vejen, og har jeg ALDRIG i min liv oplevet :p :ii ..

Men venter mit/vores første

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Hehe, seriøst ?? Hvor sjovt :p . Men ja, det bliver spændende at se hvor meget man egentlig tager på eller vokser ..

Kan dog stadig se mine fødder  .. Hihi ..

Føler mig jo lidt handicappet allerede, når jeg bukker mig ned, så er maven altså i vejen, og har jeg ALDRIG i min liv oplevet :p :ii ..

Men venter mit/vores første

Haha min er vokset helt vild de sidste 2 uger, så da Krøllen var på "alder" med din baby kunne jeg stadig se fødderne

Ja, det er forfærdeligt, og så gisper man lidt efter vejret

Anmeld

3. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Haha min er vokset helt vild de sidste 2 uger, så da Krøllen var på "alder" med din baby kunne jeg stadig se fødderne

Ja, det er forfærdeligt, og så gisper man lidt efter vejret

Heh så jeg har noget at se frem til :p .

Lige præcis, skide irreterende at lyde som en der ikke har nogen kondi ! :p .

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Heh så jeg har noget at se frem til :p .

Lige præcis, skide irreterende at lyde som en der ikke har nogen kondi ! :p .

Meget

Ja, og op ad trapper og cykle kan gøre ondt, og det gør det bare ikke bedre når man må holde pauser efter en etage eller trække op ad bakker fordi der bliver protesteret for meget fra midderdelen Eller det er sikkert kun mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.