Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa, som overskriften siger mærkede liv i dag. Lå på sengen helt flad, og pludselig ku jeg mærke sådan nogle puff, tænkte ikke over det, så begyndte det igen og mærkede så på maven og kunne RENT faktisk mærke det vildt tydeligt !!! .
+++ Kæresten kunne også mærke det ret tydligt, eeej hvor vildt !! .
SUPER glad og overrasket over at jeg kunne mærke det med hånden også ...
ps, er en meget spinkel pige, vejede ca 45 kilo da jeg blev gravid, og er altså oppe på 51 kilo ca nu ...
18+4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Witt skriver: Jaa, som overskriften siger mærkede liv i dag. Lå på sengen helt flad, og pludselig ku jeg mærke sådan nogle puff, tænkte ikke over det, så begyndte det igen og mærkede så på maven og kunne RENT faktisk mærke det vildt tydeligt !!! . +++ Kæresten kunne også mærke det ret tydligt, eeej hvor vildt !! . SUPER glad og overrasket over at jeg kunne mærke det med hånden også ... ps, er en meget spinkel pige, vejede ca 45 kilo da jeg blev gravid, og er altså oppe på 51 kilo ca nu ... 18+4
Ej tillykke!!!!
Det er det bedste, der findes ikke noget bedre, overhoved!
Flot vægt
-Sigrid- skriver: Ej tillykke!!!! Det er det bedste, der findes ikke noget bedre, overhoved! Flot vægt
Mange tak ..
Jaa, det er en skøn følelse, intet mindre end perfekt ..
og ja, min vægt er skøn ;p, men sys nu alligevel at maven er meget stor allerede :p .. Og nu har jeg jo laang tid tilbage,o så håber nu ikke den vokser ret meget mere
Super tillykke, det er den bedste fornemmelse i verden
Witt skriver: Mange tak .. Jaa, det er en skøn følelse, intet mindre end perfekt .. og ja, min vægt er skøn ;p, men sys nu alligevel at maven er meget stor allerede :p .. Og nu har jeg jo laang tid tilbage,o så håber nu ikke den vokser ret meget mere
Haha kender følelsen med maven... Kan kun se mine fødder nu, når jeg læner mig fremover - og jeg har ikke taget på Hvor stor bliver den så ikke når jeg tager de "lovede" 10-12 kg på
Ja, man er bange for at ende med at blive "handicappet" pga størrelsen Venter du 1 eller 2?
Stefanie8 skriver: Super tillykke, det er den bedste fornemmelse i verden
Taak
Jaaa, aller bedste fornemmelse ! ..
-Sigrid- skriver: Haha kender følelsen med maven... Kan kun se mine fødder nu, når jeg læner mig fremover - og jeg har ikke taget på Hvor stor bliver den så ikke når jeg tager de "lovede" 10-12 kg på Ja, man er bange for at ende med at blive "handicappet" pga størrelsen Venter du 1 eller 2?
Hehe, seriøst ?? Hvor sjovt :p . Men ja, det bliver spændende at se hvor meget man egentlig tager på eller vokser ..
Kan dog stadig se mine fødder .. Hihi ..
Føler mig jo lidt handicappet allerede, når jeg bukker mig ned, så er maven altså i vejen, og har jeg ALDRIG i min liv oplevet :p :ii ..
Men venter mit/vores første
Witt skriver: Hehe, seriøst ?? Hvor sjovt :p . Men ja, det bliver spændende at se hvor meget man egentlig tager på eller vokser .. Kan dog stadig se mine fødder .. Hihi .. Føler mig jo lidt handicappet allerede, når jeg bukker mig ned, så er maven altså i vejen, og har jeg ALDRIG i min liv oplevet :p :ii .. Men venter mit/vores første
Haha min er vokset helt vild de sidste 2 uger, så da Krøllen var på "alder" med din baby kunne jeg stadig se fødderne
Ja, det er forfærdeligt, og så gisper man lidt efter vejret
-Sigrid- skriver: Haha min er vokset helt vild de sidste 2 uger, så da Krøllen var på "alder" med din baby kunne jeg stadig se fødderne Ja, det er forfærdeligt, og så gisper man lidt efter vejret
Heh så jeg har noget at se frem til :p .
Lige præcis, skide irreterende at lyde som en der ikke har nogen kondi ! :p .
Witt skriver: Heh så jeg har noget at se frem til :p . Lige præcis, skide irreterende at lyde som en der ikke har nogen kondi ! :p .
Meget
Ja, og op ad trapper og cykle kan gøre ondt, og det gør det bare ikke bedre når man må holde pauser efter en etage eller trække op ad bakker fordi der bliver protesteret for meget fra midderdelen Eller det er sikkert kun mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128