Hvilken fødsel drømmer i om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

twinny

Bshizzle skriver:

Det er nemt nok..

Jeg drømmer om en hurtig smertefri fødsel... Just like that

helt enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

4kløver

Som alle dem jeg har haft. Især den sidste jeg havde bare ud og føde og hjem igen.

Anmeld

3. september 2011

Pigent

ph41 skriver:

Hej

Hvilken fødsel drømmer I om hvis I havde frit valg og selv kunne vælge og bestemme over skæbnen?

Og er det egentlig ok at drømme? Mange siger at man bare skal håbe det beste og se hvad der sker men har man ikke altid en drømme fødsel et eller andet sted derinde?

hilsen Pia

Hvis jeg helt selv kunne bestemme så ville jeg have en 
hurtig fødsel og unden noget smertestillende. Det må gerne gå rigtig hurtig så jeg kan blive fri for at skulle have smertestillende også uden at blive syet. 

Det er en drømme fødsel for mig  

Anmeld

3. september 2011

IngenKoPåIsen

Min drøm var den fødsel jeg fik. Ikke for hurtigt, ikke for langsomt. Ingen smertelindring. På mine præmisser- uden at skulle op på fødebriksen. Og uden at sprække= ingen syning. Basta bum! Det foregik på sygehuset, og hvis/når jeg skal føde igen, kunne jeg MÅSKE overveje at føde hjemme, men ved ikke rigtig...

Anmeld

3. september 2011

SaNiNa

Har ingen forventninger til denne fødsel for den sidste blev lagt fra som jeg hvade regnede med.

Så tager det som det kommer ved dog at der er max 3½ uge til hun er hos os og iiih hvor jeg bare glæder mig helt vildt.

Anmeld

3. september 2011

FogL

Jeg har ikke rigtig nogen drømmefødsel, baby skal bare komme ud sund og rask. Vil da gerne at det er hurtigt og smertefrit, men det er vist en drøm som aldrig går i opfyldelse.. 

I starten ville jeg helst undgå kejsersnit så vidt muligt, men nu går jeg faktisk og overvejer lidt planlagt kejsersnit, men skal man ikke have en grund til at ville det? 

Anmeld

3. september 2011

inpe

tja, det bliver sjældet som, man havde forestillet sig.  Men syntes at jeg havde en drømmefødsel, da jeg fødte min datter for 6 uger siden.  4 timer så var hun uden, og selv om jeg var igennem flere igangsættelsesforsøg, som ikke var så slemt.  men smerte fri bliver det nok aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.