NF overstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Hvor nederen det kun er der.. Men fedt du kan gøre det på så kort tid jeg var os på su et helt år fra sidste sommer til denne sommer.. Glæder mig til en dag at tjene rigtige penge

Ja det dejligt .. magter ikke at sidde på en skolebænk i 2 år

Har arbejdet de sidste 10 år, så her er det hårdt... Mister 3/4 af min indkomst så det bliver hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ja det dejligt .. magter ikke at sidde på en skolebænk i 2 år

Har arbejdet de sidste 10 år, så her er det hårdt... Mister 3/4 af min indkomst så det bliver hårdt

Ja det os virkelig surt at miste pengene :/ hvad har du arbejdet med?

Anmeld

8. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Ja det os virkelig surt at miste pengene :/ hvad har du arbejdet med?

Souschef på Monarch i Sorø og Slagelse (motorvejsrestaurant) i 7 år.. Leder på tankstation i Korsør (7-eleven) på Skovvejen... Var jeg i 2 år..
7-eleven i Sorø på motorvejen 1 år...

Og så bi job som...

Postbud
Køkkenmedarbejder i et centralkøkken i Ringsted..
Plejehjem
Rengøring
Hos en kok. Stod for det kolde.. smørrebrød og salater... A lå carte servering... Arbejdede hver weekend, da vi til hjem til folk og lavede mad der og serverede...

Så har prøvet lidt af hvert

Anmeld

8. september 2011

Kariina

Glemte lige : Salgsassistent i Kære Børn Slagelse og Name it i Ringsted

Anmeld

9. september 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Glemte lige : Salgsassistent i Kære Børn Slagelse og Name it i Ringsted

Ja det må man sige godt med erfaring jeg ved sgu ik rigtig hvad jeg skal efter barsel, men har os rigelig tid til at finde ud af

Anmeld

9. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Ja det må man sige godt med erfaring jeg ved sgu ik rigtig hvad jeg skal efter barsel, men har os rigelig tid til at finde ud af

Ja tid nok er der og man kan håbe at krisen ser bedre ud til den tid..

Jeg skulle bare finde helt ny vej og et arbejde jeg kan holde til, så det håber jeg jeg kan som kontorassistent... Håber håber, men ellers har jeg da en gymnasiell udd, jeg kan bruge.... Vil godt være Socialrådgiver....

Anmeld

12. september 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ja tid nok er der og man kan håbe at krisen ser bedre ud til den tid..

Jeg skulle bare finde helt ny vej og et arbejde jeg kan holde til, så det håber jeg jeg kan som kontorassistent... Håber håber, men ellers har jeg da en gymnasiell udd, jeg kan bruge.... Vil godt være Socialrådgiver....

Ja håber sgu os snart krisen vender.. Så er det bare at klø på med udd. jeg ved overhovedet ik hvad jeg skal begive mig ud i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.