NF overstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Ja man gør så det var smart tror du så du kan undgå at se hvad det er? Har du en fornemmelse selv? jeg er sat til d. 12 marts, men der er dælme længe til

Ja jeg lukker bare øjnene
Jeg tror det en dreng mere, men Ulrik tror det en pige, så det fifty fifty

Ja der er længe til du laver måske ikke noget til dagligt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ja jeg lukker bare øjnene
Jeg tror det en dreng mere, men Ulrik tror det en pige, så det fifty fifty

Ja der er længe til du laver måske ikke noget til dagligt ?

Det blir spændende hvem der får ret så nej jeg blev færdig med udd i juni og der er ingen der vil ansætte en gravid så er desværre nødt til at gå hjemme.. Men jeg er så syg og dårlig og træt så jeg alligevel ligger på sofaen.. Hva laver du til daglig?

Anmeld

6. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Det blir spændende hvem der får ret så nej jeg blev færdig med udd i juni og der er ingen der vil ansætte en gravid så er desværre nødt til at gå hjemme.. Men jeg er så syg og dårlig og træt så jeg alligevel ligger på sofaen.. Hva laver du til daglig?

Arbejdssøgende, men som du selv skriver, er der ikke nogen der vil ansætte en gravid....
Men er lige kommet ind på Hgv i Næstved, så skal starte her d. 19/9...

Hvad er det for udd du er blevet færdig med ?

Anmeld

6. september 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Arbejdssøgende, men som du selv skriver, er der ikke nogen der vil ansætte en gravid....
Men er lige kommet ind på Hgv i Næstved, så skal starte her d. 19/9...

Hvad er det for udd du er blevet færdig med ?

Nu spørger jeg nok dumt, men hva er hgv? det er som kok.. Men det blir ik det jeg skal arbejde med efter barsel. Det kan ik hænge sammen med børn osv. Så måske søger jeg ind på pædagog seminariumet

Anmeld

6. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Nu spørger jeg nok dumt, men hva er hgv? det er som kok.. Men det blir ik det jeg skal arbejde med efter barsel. Det kan ik hænge sammen med børn osv. Så måske søger jeg ind på pædagog seminariumet

Kok. Nej det hænger ikke sammen .... Havde selv fået tilbudt en læreplads for nogle år siden, men vidste det ikke hang sammen når Ulrik kører lastbil....

Hgv.... Det er Hg for voksne Det ? Er der mange der har stillet mig

Har selv haft pædagog i tankerne, men nu det endt med noget andet .. kan ikke være på Su så længe...

Anmeld

6. september 2011

<3

Godt at læse at jer begges NF gik godt!

Anmeld

6. september 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Kok. Nej det hænger ikke sammen .... Havde selv fået tilbudt en læreplads for nogle år siden, men vidste det ikke hang sammen når Ulrik kører lastbil....

Hgv.... Det er Hg for voksne Det ? Er der mange der har stillet mig

Har selv haft pædagog i tankerne, men nu det endt med noget andet .. kan ikke være på Su så længe...

Ja det duer sgu ik nååå vidste faktisk ik der var noget der hed det. Er det så på handelsskolen? Nej det os mest det med su'en jeg tænker på, så jeg skal virkelig i tænkeboks

Anmeld

6. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Ja det duer sgu ik nååå vidste faktisk ik der var noget der hed det. Er det så på handelsskolen? Nej det os mest det med su'en jeg tænker på, så jeg skal virkelig i tænkeboks

Det også kun Næstved - København - Odense og Århus man kan tage det... Ja det på Næstved Handelsskole jeg skal gå... Lortet sted når det med det offentlige... Passer overhovedet ikke sammen.

Den tager 15 mdr stedet for 2 år, så det lige til at overkomme... Minusset er bare det på Su, så det bliver hårdt...

Anmeld

7. september 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Det også kun Næstved - København - Odense og Århus man kan tage det... Ja det på Næstved Handelsskole jeg skal gå... Lortet sted når det med det offentlige... Passer overhovedet ikke sammen.

Den tager 15 mdr stedet for 2 år, så det lige til at overkomme... Minusset er bare det på Su, så det bliver hårdt...

Hvor nederen det kun er der.. Men fedt du kan gøre det på så kort tid jeg var os på su et helt år fra sidste sommer til denne sommer.. Glæder mig til en dag at tjene rigtige penge

Anmeld

7. september 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Godt at læse at jer begges NF gik godt!

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.