Pludselig paranoia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Frk.S

Frøken J. skriver:

Vi har aflyst nu Svigermor kommer forbi med fars og kartofler, så herren får lov at lave mad herhjemme. Så skal mor forkæles. Hehe Er stadig lidt bekymret over mit blodtryk, som lige nu var meget tæt på de 140/90 som anses som grænseværdien for hvornår det begynder at blive 'farligt'. Var nemlig 139/87. Men jeg slapper lidt af og smider benene op, så går det nok. Jeg har jo ikke væske i kroppen eller noget, så det er jo et meget fint tegn

Synes det var en meget fornuftig ide at aflyse, så du bare kan slappe af.

Så må du bare forkæles, slappe af og passe på dig selv.

Selvom dit blodtryk ligger i den høje ende, så er det jo ikke alarmerende højt. Hvis du bare holder dig i ro til på mandag, så tror jeg på det nok skal gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Vi har aflyst nu Svigermor kommer forbi med fars og kartofler, så herren får lov at lave mad herhjemme. Så skal mor forkæles. Hehe Er stadig lidt bekymret over mit blodtryk, som lige nu var meget tæt på de 140/90 som anses som grænseværdien for hvornår det begynder at blive 'farligt'. Var nemlig 139/87. Men jeg slapper lidt af og smider benene op, så går det nok. Jeg har jo ikke væske i kroppen eller noget, så det er jo et meget fint tegn

Er glad for at høre at i bliver hjemme. Og en nice svigermor du har dig!

Ja du skal mega forkæles! Og prøv at slappe af. Op med benene og rejs dig kun når du virkelig er ved at tisse i bukserne Håber virkelig du kan slappe af, og hvis ikke så synes jeg i hvert fald ikke der er noget galt i, at du ringer til FG igen. Du skal ikke gå rundt og være så bekymret. Det er ikke godt for noget.

Håber i får en dejlig aften

Anmeld

3. september 2011

Mauser.

Kram til dig .. tror ikke du skal bekymre dig, jeg har selv fået taget diverse prøver pga mistanke om forskellige ting som kan skade baby, men de gør det kun for at være på den sikre side.
Er sikker på at der ikke er noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.