Ej undskyld, undskyld, undskyld piger, at jeg igen opretter emne. Om lidt det samme som de sidste dage. Men har bare lige brug for at komme ud med det - Synes ikke der er nogen grund til at ringe til FG, når de allerede er i gang med at undersøge mig..
Men bliver jo undersøgt i hoved og røv, fordi jeg har været utilpas, og der var lidt protein i urinen og for lavt blodpladeantal. Og det har de sagt har betydning for graviditeten, men ikke hvilken. Jeg har jo så selv googlet mig frem til, at begge er tegn på svangerskabsforgiftning, men jeg tænkte de måske ville have sagt det, hvis de havde mistanke om dét.
Så sidder jeg og læser min vandrejournal, og så kan jeg se, at der står nederst (som er skrevet her d. 1/9) hvor jeg var på fødegangen:
"CTG uændret fra i går. Temperatur 37,8 - Er utilpas.
Får taget præekl.prøver + et eller andet ulæseligt"
Ja, så falder man lige over det! Præeklampsi prøver. Så det er rent faktisk SSF de tester mig for. Det er altså ikke ligefrem betryggende, når jeg egentlig kun troede, at jeg selv havde den mistanke :O
Men ja, nu må vi se hvad prøverne siger mandag. Måtte bare lige ud med det! Ved godt de ikke har sagt det var det de testede for, fordi jeg ikke skulle være urolig, men google er jo desværre et effektivt værktøj
Anmeld