Tanker om den kommede fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Madam Blå

Miia90 skriver:

Heej Piger.

Har lige brug for at lufte mine tanker med jer herinde

Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle føde, det skræmmer mig bestemt ikk, jeg har besluttede ikk og tage imod fødselsforberedelse, da jeg tanker at det hele kommer helt naturligt for mig og tager det hele som det kommer  

Når jeg skal føde skal kæresten selvfølgelig og har valgt jeg at jeg gerne vil have min lillesøster med ( ønsker min kæreste også ) kæresten kunne godt tænke sig at have sin mor med.

Men det ved jeg faktisk ikk om jeg har lyst til :/ Kan rigtig godt lide min svigermor har ikk min egen mor mere og ville ha taget hende med også hvis det var, men måske svigermor skal med istedenfor  ved det virkelig ikk ?? ( hun ved jo hva man går igemmen)

Undskyld det blev lidt langt

Mia 30+1

Du skal gøre det, som DU har det bedst med Om det er at have kæresten og din søster med, eller hele familien. Det vigtigste er at du føler dig tryg og i gode hænder

Dejligt at du glæder dig til fødslen, og ikke er nervøs

Jeg vil have min kæreste og min moar med Må indrømme, at jeg er bange for, hvordan min kæreste reagerer når jeg ligger med så stærke smerter. Og så er det rart at have sin mor som hjælper også Er temmelig nervøs og bange for fødslen, så for mig gælder det om at have så meget støtte som muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

Nu det også meget tæt på hvad smukke?  Tiden går så stærkt. Inden længe venter vi begge sikkert nr. 2. Haha. Hvor bliver tiden af! 

Anmeld

3. september 2011

Miia90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu det også meget tæt på hvad smukke?  Tiden går så stærkt. Inden længe venter vi begge sikkert nr. 2. Haha. Hvor bliver tiden af! 

Hehe Ja, det er jo lige om lidt

Griner I leger måske allerede med tanker og barn nr  2 ?

Anmeld

3. september 2011

Miia90

Madam Blå skriver:

Du skal gøre det, som DU har det bedst med Om det er at have kæresten og din søster med, eller hele familien. Det vigtigste er at du føler dig tryg og i gode hænder

Dejligt at du glæder dig til fødslen, og ikke er nervøs

Jeg vil have min kæreste og min moar med Må indrømme, at jeg er bange for, hvordan min kæreste reagerer når jeg ligger med så stærke smerter. Og så er det rart at have sin mor som hjælper også Er temmelig nervøs og bange for fødslen, så for mig gælder det om at have så meget støtte som muligt

Dejligt du har din moar lige ved hånden

Anmeld

3. september 2011

Vivian87

Jeg kan også rigtig godt lide min svigermor, men dælme nej om hun ska med når jeg skal føde! Jeg skal ha min mand og min far med. Jeg synes i sidste ende at det er dit valg da det er dig der skal igennem fødslen, og defor er det vigtigt at du er tryg ved det og de mennesker der er der! Så kan svigermor jo eventuelt vente udenfor så hun stadig er en af de første til se guldklumpen

Anmeld

3. september 2011

Hehe Ja, det er jo lige om lidt

Griner I leger måske allerede med tanker og barn nr  2 ?

Yes! Nok mest mig.  Men manden er endelig gået med til nr 2. Vi har været meget uenige om antal, haha. Der går nok lidt tid, men jeg er klar til nr 2  Jeg ved godt jeg er lidt skør 

Anmeld

3. september 2011

Frk.S

Frøken J. skriver:

Du skal gøre det DU har det bedst med. Det kan godt ske, at det er jeres fælles barn, men hvis du ikke har det sådan 100% fdt med, at svigermor skal med, så sig nej. Det er så vigtigt, at du er helt afslappet, rolig og tryg, når du skal bringe jeres barn til verden, og hvis du ikke bryder dig helt om, at svigermor skal se dig i den situation, så sig det. Lige her synes jeg, at du skal tænke 100% på dig selv, og vil tro din svigermor har fuld forståelse. Umiddelbart tænker jeg også det vil være lidt voldsomt at have hele 3 personer med til din fødsel. Du har brug for ro og fokus. Jeg havde sagt nej

Fuldstændig enig!

Det er nogen der mener at kæresten også har "ret" til at have fx sin mor med, fordi det jo også er hans barn.

JA, det er også hans barn - men det ændrer ikke på, at det er DIG der skal føde, og DU skal have det godt med det.

Skal kæresten så også have lov at tage en kammerat med, hvis du vil have en veninde med?

Min kæreste har heldigvis ikke foreslået at svigermor skal med - for det var helt sikkert blevet et nej, selvom jeg er rigtig glad for min svigermor.
Men min egen mor skal heller ikke med - det skal kun være os to. Vi har overhovedet ikke diskuteret andre muligheder end at det kun er os.  

Anmeld

3. september 2011

Miia90

Yes! Nok mest mig.  Men manden er endelig gået med til nr 2. Vi har været meget uenige om antal, haha. Der går nok lidt tid, men jeg er klar til nr 2  Jeg ved godt jeg er lidt skør 

hehe, ja du er sku lidt små tosset

Vi har ikk lagt nogen planer om nr 2 vil gerne nyde den første først.

Kæresten ønsker sig 4 børn, såå er det jo bare mig der skal tage stilling til hvornår de skal komme  Griner

Anmeld

3. september 2011

Miia90 skriver:

hehe, ja du er sku lidt små tosset

Vi har ikk lagt nogen planer om nr 2 vil gerne nyde den første først.

Kæresten ønsker sig 4 børn, såå er det jo bare mig der skal tage stilling til hvornår de skal komme  Griner

Jeg vil gerne have 4. Men manden vil ikke, så indtil videre bare to. Nu vi også lidt ældre, men jo jeg er mega skruk og vil gerne have flere. Men nu må tiden vise hvordan det ender ud.

Vil skam også gerne nyde nr. 1 lidt inden nr 2. Har bare usigeligt meget lyst til mange børn.  Nu må vi også se hvad der kan lade sig gøre, og hvor meget nr. 1 kræver.. Vi tager en dag ad gangen!

Anmeld

3. september 2011

Miia90

Jeg vil gerne have 4. Men manden vil ikke, så indtil videre bare to. Nu vi også lidt ældre, men jo jeg er mega skruk og vil gerne have flere. Men nu må tiden vise hvordan det ender ud.

Vil skam også gerne nyde nr. 1 lidt inden nr 2. Har bare usigeligt meget lyst til mange børn.  Nu må vi også se hvad der kan lade sig gøre, og hvor meget nr. 1 kræver.. Vi tager en dag ad gangen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.