Hvad fanden gør jeg forkert ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg ville prøve at se om jeg kunne  berolige barnet nede i sengen istedet for at tage hende op... 

Men ellers så vil jeg bare give et  og sige klø på, det skal nok blive bedre...

det samme var vi ude for med vores søn senere blev hans øre undersøg ingen ting der..Det bedste er ja af se om du ikke kan få hende til af bleve i sengen i op ned op ned for det kan gøre det værre og i af hun så hved græder hun bare 5-10 min tager mor hende op igen det kan bleve en dum ting

.Men hun skal heller ikke skrige mere ind max 15-20 min ville jeg så sige.

Har du fået undersøgt hendes øre ?.Hvordan er hendes maven/afføringen eller måske tænder på vej for små børne er nemlig de 3 ting de kan lide og have ondt af eller være derfor..

Min søn var maven ond til han var 8-9 mdr gammel den dørste mdr sov han bare næsten natten igellem fra 23-24 til 6-7 tiden,,Af og til nu kan han godt sove fra kl 19-10,30 til kl 22-24 også kan han lige være vågn fra ½-1½ time ikke rart når det er men sker pyha ikke så tit mere.

Men måske hun har nået med ørne.tænderne eller maven??.

Her hjælper små klap i numsen mens han ligge på siden eller nusses i håret/panden. og af man synger lidt..Eller af han af og til lige ser lidt babar på dvd og med et sover han bare til den også slukker vi tv..

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Vial

Mia&Tonny skriver:

Åh du formulerer dig altid så godt og klogt

Tak :-)) jeg har lige lagt mig på madras på børneværelse i håb om at lære mine to små twinser, at man godt kan sove i egen seng HELE natten... Håbet er lysegrønt og ja-hatten godt placeret oven på nathuen ;-)

Anmeld

3. september 2011

Mia&Allan

KaMa skriver:

Tak :-)) jeg har lige lagt mig på madras på børneværelse i håb om at lære mine to små twinser, at man godt kan sove i egen seng HELE natten... Håbet er lysegrønt og ja-hatten godt placeret oven på nathuen ;-)

Smiler, hvordan gik natten?!

Min prinsesse er bare så ked for tiden, men hun har aldrig ville sove ved mig og nu får hun ikke lov at prøve... Hehe...

Anmeld

3. september 2011

Vial

Mia&Tonny skriver:

Smiler, hvordan gik natten?!

Min prinsesse er bare så ked for tiden, men hun har aldrig ville sove ved mig og nu får hun ikke lov at prøve... Hehe...

Det gik sådan, at målet blev nået. Børnene blev i sengene...

.... så er næste udfordring så, at vi får sovet

Anmeld

3. september 2011

SaNiNa

Sådan perioder har alle børn men jeg ville ikke tage hende op af sengen, heller forsøge at får hende til at slappe af i sengen.

Nicklas er 2 år og vi har lige haft en meget lang periode hvor han ikke ville falde i søvn uden vi sad inden hos ham. og han vågnede ved en 23 tiden og ville kun sove i mor seng.

Det tog sin tid at gør ham tryk ved sin egen seng igen, men tålmodighed er din bedste ven.

Håber snart i er over denne periode

Anmeld

3. september 2011

Mia&Allan

KaMa skriver:

Det gik sådan, at målet blev nået. Børnene blev i sengene...

.... så er næste udfordring så, at vi får sovet

for dig... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.