Jeg ville prøve at se om jeg kunne berolige barnet nede i sengen istedet for at tage hende op...
Men ellers så vil jeg bare give et
og sige klø på, det skal nok blive bedre...
det samme var vi ude for med vores søn senere blev hans øre undersøg ingen ting der..Det bedste er ja af se om du ikke kan få hende til af bleve i sengen i op ned op ned for det kan gøre det værre og i af hun så hved græder hun bare 5-10 min tager mor hende op igen det kan bleve en dum ting
.Men hun skal heller ikke skrige mere ind max 15-20 min ville jeg så sige.
Har du fået undersøgt hendes øre ?.Hvordan er hendes maven/afføringen eller måske tænder på vej for små børne er nemlig de 3 ting de kan lide og have ondt af eller være derfor..
Min søn var maven ond til han var 8-9 mdr gammel den dørste mdr sov han bare næsten natten igellem fra 23-24 til 6-7 tiden,,Af og til nu kan han godt sove fra kl 19-10,30 til kl 22-24 også kan han lige være vågn fra ½-1½ time ikke rart når det er men sker pyha ikke så tit mere.
Men måske hun har nået med ørne.tænderne eller maven??.
Her hjælper små klap i numsen mens han ligge på siden eller nusses i håret/panden. og af man synger lidt..Eller af han af og til lige ser lidt babar på dvd og med et sover han bare til den også slukker vi tv..
Henriette
Anmeld