Hvad fanden gør jeg forkert ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Anonym trådstarter

Åh ja...

10 mdr

Hun er inde i perioden hvor hun skal vugges i søvn....hun faldte i søvn kl 18.30 vågnede kl 19.15

Men nu kunne det være nok tænkte jeg..

det har stået på en time og et kvarter nuu....

Hun græder hver gang jeg ligger hende, så lader jeg hende ligge lidt, og går ind, tager hende op ( så falder hun til ro og lukker øjene ) så ligger jeg hende , så græder hun, så venter jeg lidt, tager hende op.. og forfra forfra...

hvad gør jeg forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Anonym trådstarter

hjælp liii

Anmeld

2. september 2011

ott

Anonym skriver:

hjælp liii

Du gør ingenting forkert. Alle babyer går igennem perioder hvor søvnen halter, og det eneste der er at gør er at være tålmodig. Og husk på det går over..

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

ott skriver:

Du gør ingenting forkert. Alle babyer går igennem perioder hvor søvnen halter, og det eneste der er at gør er at være tålmodig. Og husk på det går over..

okay så jeg skal bare blive ved sådan ?

Anmeld

2. september 2011

roenlund

Jeg ville prøve at se om jeg kunne  berolige barnet nede i sengen istedet for at tage hende op... 

Men ellers så vil jeg bare give et  og sige klø på, det skal nok blive bedre...

Anmeld

2. september 2011

ott

Anonym skriver:

okay så jeg skal bare blive ved sådan ?

Hvis det er det der virker. Vi valgte den hårde metode med at lade vores datter græde til hun få faldt i søvn, hvor vi så tjekkede og sikrede hun vidste vi var der. Men hun var en stor pige og ingen af os kunne holde til at vugge hende i søvn. Metoden kræver man er klar, og jeg takker min mand for at han var stærk nok til at stå det igennem. Det tog jo så kun et par dage, men den første aften er forfærdelig.. Det bliver nemmere..

Anmeld

2. september 2011

Mia&Allan

Herhjemme er vi også midt i en rigtig træls periode med det nattesøvn, men der er vist ikke så meget at gøre end at tage det i stiv arm.. Men min datter trøster jeg som regel altid i sengen, der ska en del til før jeg tager hende op.. For tit finder de ud af at det faktisk bare er rigtig hyggeligt at putte op af mor, gør min datter ihvertfald.... men det er hårdt i perioder....

Anmeld

2. september 2011

Vial

Jeg har erfaret, at man skal have den helt store ja-hat på. Mine børn kan slet ikke rumme at falde i søvn, hvis de kan mærke, at jeg er irriteret (hvilket kan være svært ikke at være...).

Hun er inde i en periode, hvor søvnen er svær. Måske hun er startet i vuggestue eller dagpleje? Mødt nye mennesker - eller er ved at lære en masse nyt. Det kan gå udover søvnen.

Det er dumt at tage hende op af sengen. Trøst hende ved at ligge en varm og kærlig hånd på hendes brystkasse mens du også holder hende blidt nede i sengen. Lad være at snakke til hende. Bare kig kærligt og træk vejret dybt og lade være at blive utålmodig.

God "arbejdslyst"

Anmeld

2. september 2011

Hollybaby

Hmm jeg ville tage barnet med ind i sengen, og se om det gav mere tryghed, og ligge ved siden af, indtil hun faldt i søvn. Jeg er bare ikke til de hårde metoder, kunne aldrig drømme om, at lade mit barn græde sig selv i søvn. I den alder, blev min datter også ofte vugget i søvn, men det blev kærestens job, da han heldigvis har nogle overarme, der ku klare det

Anmeld

2. september 2011

Mia&Allan

KaMa skriver:

Jeg har erfaret, at man skal have den helt store ja-hat på. Mine børn kan slet ikke rumme at falde i søvn, hvis de kan mærke, at jeg er irriteret (hvilket kan være svært ikke at være...).

Hun er inde i en periode, hvor søvnen er svær. Måske hun er startet i vuggestue eller dagpleje? Mødt nye mennesker - eller er ved at lære en masse nyt. Det kan gå udover søvnen.

Det er dumt at tage hende op af sengen. Trøst hende ved at ligge en varm og kærlig hånd på hendes brystkasse mens du også holder hende blidt nede i sengen. Lad være at snakke til hende. Bare kig kærligt og træk vejret dybt og lade være at blive utålmodig.

God "arbejdslyst"

Åh du formulerer dig altid så godt og klogt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.