Hvad skal nr. 2 hedde som kommer til marts???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

GitteC78

merethe skriver:

Peter

Maria

Alt for dansk synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

GitteC78

MAJ*MOR skriver:

HUN skal hedde Juanita

Hi hi.... Ja det er sødt, det er da en mulighed

Anmeld

2. september 2011

Stjernestoev

Victoria?

Anmeld

2. september 2011

Sofia

I marst måned 2011 fik vi en dreng, og han hedder Alfred, skøønt navn

Anmeld

2. september 2011

GitteC78

Stjernestoev skriver:

Victoria?

Super skønt navn, det skulle vores søn faktisk have heddet, hvis han var blevet en pige....  Måske...

Anmeld

2. september 2011

GitteC78

Sofia skriver:

I marst måned 2011 fik vi en dreng, og han hedder Alfred, skøønt navn

Fint navn.... Og tillykke med sønnen....

Jeg er bare ikke så vild med alt for danske navn...

Anmeld

3. september 2011

Pigent

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg er gravid og venter nr. 2 til marts. Vi ved ikke endnu om det er en dreng eller pige, det får vi forhåbentligt af vide den 14 okt. Vi har allerede en dreng på snart 1 år, så jeg ønsker mig en pige.

Men vi mangler navne til den lille. Vores dreng hedder Daniel ..... Jeg er ikke til gamle navne. Jeg synes det skal være et navn som ikke er alt for dansk, som f.eks. mit eget Gitte. Det skal være et navn som man kan udtale på dansk men også på engelsk/spansk. Nogle der har nogle gode navne?????

Daniel er fint navn 

Det første drengenavn jeg tænkte på var Daniel og Frederik. Det første pigenavn var Daniel og Angela. 

Her der en liste med nogle spanske navne og nogle amrikanske navne

http://navnesnak.dk/default.asp?nc=4037&id=282

http://navnesnak.dk/default.asp?nc=4312&id=283

Anmeld

3. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg er gravid og venter nr. 2 til marts. Vi ved ikke endnu om det er en dreng eller pige, det får vi forhåbentligt af vide den 14 okt. Vi har allerede en dreng på snart 1 år, så jeg ønsker mig en pige.

Men vi mangler navne til den lille. Vores dreng hedder Daniel ..... Jeg er ikke til gamle navne. Jeg synes det skal være et navn som ikke er alt for dansk, som f.eks. mit eget Gitte. Det skal være et navn som man kan udtale på dansk men også på engelsk/spansk. Nogle der har nogle gode navne?????

Hvis en pige, hvad så med: Carmen, Sofia/Sophia, Mirella, Adela, Angelica, Emilia, Adriana, Aida, Chalina, Teresa, Savanna, Rosalia, Rosaline, Lia. 

Hvis en dreng: Stefan, Leonel, Carlos, Mateo, Emilio, Emanuel, Adriano, Anton, Damian, Dante, 

Anmeld

3. september 2011

Lunae

GitteC78 skriver:

Hej

Hvis det bliver en dreng vil jeg foreslå
Mathias
Magnus
Frederik
Gustav
Oskar
Alexander

Hvis det bliver en pige
Camille
Sophie
Emilie
Amalie
Laura
Lærke
Freja
Mathilde
Caroline

Anmeld

3. september 2011

BellaCiinea

GitteC78 skriver:

Hej

Uha ja.... Er lige gået i tænkeboxen =)

Gabriel/ Gabriella

... bum bum, så gik jeg i stå =D

Mikael (udtales [Míkaijl], med et dybt a) / Mikaela

Det var vidst det jeg kunne komme på =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.