Hvad skal nr. 2 hedde som kommer til marts???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.215 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. september 2011

GitteC78

Hej

Jeg er gravid og venter nr. 2 til marts. Vi ved ikke endnu om det er en dreng eller pige, det får vi forhåbentligt af vide den 14 okt. Vi har allerede en dreng på snart 1 år, så jeg ønsker mig en pige.

Men vi mangler navne til den lille. Vores dreng hedder Daniel ..... Jeg er ikke til gamle navne. Jeg synes det skal være et navn som ikke er alt for dansk, som f.eks. mit eget Gitte. Det skal være et navn som man kan udtale på dansk men også på engelsk/spansk. Nogle der har nogle gode navne?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Levi&LilysMor

Raffael er nemt at udtale og tror da det er spansk bare et gæt, men ved ikke om det er sådan et slags navn i er ude efter ...

Anmeld

2. september 2011

MortilCilas

2. september 2011

GitteC78

Oktoberbaby11 skriver:

Raffael er nemt at udtale og tror da det er spansk bare et gæt, men ved ikke om det er sådan et slags navn i er ude efter ...

Det var da en mulighed

Anmeld

2. september 2011

GitteC78

Cilas skriver:

www.mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen

Det må jeg da lige tjekke ud

Anmeld

2. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Peter

Maria

Anmeld

2. september 2011

MortilCilas

GitteC78 skriver:

Det må jeg da lige tjekke ud

Ud over baby.dk og facebook.dk er det min ynglings hjemmeside

Anmeld

2. september 2011

Vidunderligeunger

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg er gravid og venter nr. 2 til marts. Vi ved ikke endnu om det er en dreng eller pige, det får vi forhåbentligt af vide den 14 okt. Vi har allerede en dreng på snart 1 år, så jeg ønsker mig en pige.

Men vi mangler navne til den lille. Vores dreng hedder Daniel ..... Jeg er ikke til gamle navne. Jeg synes det skal være et navn som ikke er alt for dansk, som f.eks. mit eget Gitte. Det skal være et navn som man kan udtale på dansk men også på engelsk/spansk. Nogle der har nogle gode navne?????

HUN skal hedde Juanita

Anmeld

2. september 2011

Vial

Marcella?

Anmeld

2. september 2011

LinLin

Victor! Det er da både dansk, engelsk og tysk

Pigenavne kan jeg ikke finde ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.