Opkalde efter levende farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Mauser.

Mulleunge skriver:

Min Mormor header lizza, og det skal vores datter hedde

Hov hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for alle svarene

Nogle af Jer foreslår Agnethe som mellemnavn, men så bliver det Agnethe XXXXXX XXXXXX og det er nogle lidt små-adelige navne, så det ville blive lidt for prinsesse-agtigt  

Tja, vi har jo egentlig besluttet os for navnet, og ville bare høre om det var for mærkeligt for farmor - og når I ikke tror det, så er der jo ikke noget at frygte

Anmeld

2. september 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg er så heldig at jeg stadog har min farmor og farfar, og regner med at have dem mange år endnu 

Min farmor hedder Agnethe, og jeg syntes det er det smukkeste navn, og min mand er enig.

Men er det for mærkeligt at opkalde mit barn efter en oldemor hun kommer til at kende? 

BTW, så passer efternavnene rigtig godt til

Synes det ville være smukt at opkalde hende efter hende, og din datter vil jo altid vide at hun er opkaldt efter sin Oldemor

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Synes det ville være smukt at opkalde hende efter hende, og din datter vil jo altid vide at hun er opkaldt efter sin Oldemor

Jeg er det selv, og selvom jeg aldrig har mødt hende, så føler jeg stadig vi har et specielt bånd

Anmeld

2. september 2011

Palaja

Ja det synes jeg godt man kan. Min mormor hedder Astrid Marie, min datter hedder Marie og min kusines datter hedder Astrid. Min mormor er så stolt af at vi har opkaldt vores børn efter hende Men du kunne jo evt. spørge din farmor hvad hun synes?

Anmeld

3. september 2011

Pigent

Anonym skriver:

Jeg er så heldig at jeg stadog har min farmor og farfar, og regner med at have dem mange år endnu 

Min farmor hedder Agnethe, og jeg syntes det er det smukkeste navn, og min mand er enig.

Men er det for mærkeligt at opkalde mit barn efter en oldemor hun kommer til at kende? 

BTW, så passer efternavnene rigtig godt til

Synes godt man kan det  Det er en sød tanke. 

Anmeld

3. september 2011

Stjernestoev

Hvis jeg skulle opkalde mine børn efter mine oldemødre,
så blev det en Magrethe, Mary og Marie haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.