Har brug for din graviditets-ekspertise :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Madam Blå

morethanperfect skriver:

Ja de fik dem stoppet heldigvis ! Selvf. sker det ikke for dig 

Dejligt Kan også se på billedet at du står med det sødeste guld Nej, det sker ikke formig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Mettefpigen

Havde en blærebetændelse da de fandt ud af at jeg var gravid og har lige fået en for nogle dage siden.... Og har fået penicillin begge gange

Anmeld

2. september 2011

morethanperfect

Madam Blå skriver:

Dejligt Kan også se på billedet at du står med det sødeste guld Nej, det sker ikke formig

Ja han er SÅ dejlig

Anmeld

2. september 2011

Vidunderligeunger

Madam Blå skriver:

Øvøvøv! Har fået blærebetændelse.. Det kan der vel ikke ske noget ved vel? Var kun lige hurtigt inde ved en sygeplejerske, der kunne se rigtig mange forskellige bakterier i min urin, og at hun var bekymret for noget *indsæt selv latin-lægesnak!*.. Hvad betyder det..... Hun kunne da bare have sagt - du har blærebetændelse, og jeg ringer til dig på mandag, når jeg har fået dyrket din urin..

Har desuden den ondeste hovedpine.. Den er bare ikke til at slippe af med. Desuden så får jeg nogle gange sådan et "slør" for øjenene, og er vildt svimmel. Er så utilpas, og har været det længe efterhånden. Havde lige en enkelt god dag - ellers har det bare været træls længe.

Er det blærebetændelsen, der gør mig så dårlig? Har haft blærebetændelse 100 gange før, og der har jeg ikke haft andet end svie ved vandladning - men har aldrig haft det mens jeg har været gravid..

Kristina, 30+1

det KAN give plukveer som KAN foresage for tidlig fødsel.. og det ved jeg for, det skete for mig.. det var worst case scenario, men det skete for jeg havde blærebetændelse 7 ud af 9 mdr.. det var bare noget møg :/ håber du kan slippe lettere om ved det med en penicillinkur og masser af vand!

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Hvordan er dit blodtryk, og har du vand i kroppen? Nu har jeg jo selv advarselslamperne til at blinke angående SSF, og det med flimren for øjnene osv er jo lidt et tegn. Men tror du ikke sygeplejersken havde sagt hvis der var noget? - Havde du proteiner i urinen?

Men ja, det er farligt når tanken først er plantet i hovedet! Jeg har jo også pludselig fundet ud af, at lavt blodpladeantal har en sammenhæng med SSF, så man får hurtigt noia på. Men jeg ved ikke lige noget angående blærebetændelsen. Det var mere de andre ting, jeg lige bed mærke i

Aner ikke hvordan mit blodtryk er. Og har ikke særlig meget vand i kroppen. Det kan ikke rigtig ses, men kan mærkes i fingrene, hvis jeg fx skla skrive noget.. Det er lidt ubehageligt at skulle gribe fat om noget. Men det gør ikke ondt - så det kan ikke være så slemt. Heldigvis

Ja, hun fandt vist æggehvidestof i urinen. Men det kan jo også være fra udflåd - så den er jeg ikke så bekymret for.. Endnu i hvert fald!

Har du talt med dem på FG? Og har du fået det bedre?

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

MAJ*MOR skriver:

det KAN give plukveer som KAN foresage for tidlig fødsel.. og det ved jeg for, det skete for mig.. det var worst case scenario, men det skete for jeg havde blærebetændelse 7 ud af 9 mdr.. det var bare noget møg :/ håber du kan slippe lettere om ved det med en penicillinkur og masser af vand!

Puha - det lyder ikke rart! Håber både du og bebs kom uskadte igennem det!

Har heldigvis først fået det nu, så regner ikke med at gå i for tidlig fødsel. Har mærket en del mere til plukveer, men ikke noget, jeg er bekymret for. Endnu i hvert fald

Anmeld

2. september 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Aner ikke hvordan mit blodtryk er. Og har ikke særlig meget vand i kroppen. Det kan ikke rigtig ses, men kan mærkes i fingrene, hvis jeg fx skla skrive noget.. Det er lidt ubehageligt at skulle gribe fat om noget. Men det gør ikke ondt - så det kan ikke være så slemt. Heldigvis

Ja, hun fandt vist æggehvidestof i urinen. Men det kan jo også være fra udflåd - så den er jeg ikke så bekymret for.. Endnu i hvert fald!

Har du talt med dem på FG? Og har du fået det bedre?

Men jeg tror også, at de ville have givet udtryk for det, hvis de frygtede noget i dén dur. Så du må i behandling for blærebetændelsen, så bettebebs kan blive derinde liiiige 7 uger endnu Er du selv meget bekymret?

Jamen jeg venter og snakker med dem efter mine blodprøver mandag Håber ikke der er noget alvorligt, men om ikke andet er jeg jo så langt henne, at det ikke er farligt hvis hun skal ud nu her..

Anmeld

2. september 2011

Vidunderligeunger

Madam Blå skriver:

Puha - det lyder ikke rart! Håber både du og bebs kom uskadte igennem det!

Har heldigvis først fået det nu, så regner ikke med at gå i for tidlig fødsel. Har mærket en del mere til plukveer, men ikke noget, jeg er bekymret for. Endnu i hvert fald

det var heller ikke for at bekymre dig, men det er bare så vigtigt at man slipper af med det.. 

vi kom godt igennem det.. og hun er dejlig sund og rask

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Men jeg tror også, at de ville have givet udtryk for det, hvis de frygtede noget i dén dur. Så du må i behandling for blærebetændelsen, så bettebebs kan blive derinde liiiige 7 uger endnu Er du selv meget bekymret?

Jamen jeg venter og snakker med dem efter mine blodprøver mandag Håber ikke der er noget alvorligt, men om ikke andet er jeg jo så langt henne, at det ikke er farligt hvis hun skal ud nu her..

Ja, hun kan lige vove på at komme ud nu! Hun skal blive stor og tyk.

Nej, er ikke som sådan bekymret. Er bare SÅ træt af at have hovedpine, kvalme, være utilpas og have ondt i maven.. Har i to uger gået og ventet på at blive syg - har det som man har det, dagen inden influenzaen bryder rigtigt ud.. Men den kommer bare ikke. Så derfor leder mine tanker hen på, hvad der så er galt.. For det kan ikke være normalt - tænker jeg. Men satser på at det bliver bedre nu når jeg får penicillin. Så kan jeg give blærebetændelsen skylden!

Det må være en god trøst - at hun er så stor så hun sagtens kan klare at sige hej til verden nu, skulle det være nødvendigt. Håber du kan holde ventetiden ud!

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

MAJ*MOR skriver:

det var heller ikke for at bekymre dig, men det er bare så vigtigt at man slipper af med det.. 

vi kom godt igennem det.. og hun er dejlig sund og rask

Ja, det er vigtigt at være opmærksom på! Har haft det under opsejling længe, så har været nede med en del urinprøver. Men det er først nu, at de kan se bakterier. Så det er dejligt nok, at jeg nu får penicillin

Dejligt at i begge er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.