Har brug for din graviditets-ekspertise :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Madam Blå

Øvøvøv! Har fået blærebetændelse.. Det kan der vel ikke ske noget ved vel? Var kun lige hurtigt inde ved en sygeplejerske, der kunne se rigtig mange forskellige bakterier i min urin, og at hun var bekymret for noget *indsæt selv latin-lægesnak!*.. Hvad betyder det..... Hun kunne da bare have sagt - du har blærebetændelse, og jeg ringer til dig på mandag, når jeg har fået dyrket din urin..

Har desuden den ondeste hovedpine.. Den er bare ikke til at slippe af med. Desuden så får jeg nogle gange sådan et "slør" for øjenene, og er vildt svimmel. Er så utilpas, og har været det længe efterhånden. Havde lige en enkelt god dag - ellers har det bare været træls længe.

Er det blærebetændelsen, der gør mig så dårlig? Har haft blærebetændelse 100 gange før, og der har jeg ikke haft andet end svie ved vandladning - men har aldrig haft det mens jeg har været gravid..

Kristina, 30+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Clisolka

Madam Blå skriver:

Øvøvøv! Har fået blærebetændelse.. Det kan der vel ikke ske noget ved vel? Var kun lige hurtigt inde ved en sygeplejerske, der kunne se rigtig mange forskellige bakterier i min urin, og at hun var bekymret for noget *indsæt selv latin-lægesnak!*.. Hvad betyder det..... Hun kunne da bare have sagt - du har blærebetændelse, og jeg ringer til dig på mandag, når jeg har fået dyrket din urin..

Har desuden den ondeste hovedpine.. Den er bare ikke til at slippe af med. Desuden så får jeg nogle gange sådan et "slør" for øjenene, og er vildt svimmel. Er så utilpas, og har været det længe efterhånden. Havde lige en enkelt god dag - ellers har det bare været træls længe.

Er det blærebetændelsen, der gør mig så dårlig? Har haft blærebetændelse 100 gange før, og der har jeg ikke haft andet end svie ved vandladning - men har aldrig haft det mens jeg har været gravid..

Kristina, 30+1

Blærebetændelse skal altid behandles i en graviditet, da man ellers kan gå for tidligt i fødsel Jeg nåede op på bum bum bum 6 gange blærebetændelse på pencilin i min graviditet

Jeg havde også nogle dage, hvor jeg havde slem migræne, hvilket jeg aldrig har oplevet. Jeg gjorde obs på det på sygehuset, men de sagde ikke noget til det. Jeg har ikke haft det siden.

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

Er der slet ingen, der har prøvet at have blærebetændelse under en graviditet? Hvordan havde i det?

Min kæreste kom til at sige svangerskabsforgiftning, og den bliver ved med at blinke i hovedet på mig..

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

Babymor2010 skriver:

Blærebetændelse skal altid behandles i en graviditet, da man ellers kan gå for tidligt i fødsel Jeg nåede op på bum bum bum 6 gange blærebetændelse på pencilin i min graviditet

Jeg havde også nogle dage, hvor jeg havde slem migræne, hvilket jeg aldrig har oplevet. Jeg gjorde obs på det på sygehuset, men de sagde ikke noget til det. Jeg har ikke haft det siden.

Fik også penicillin med det samme Hun skal jo gerne blive derinde i små ti uger mere

Puha - det var ikke så lidt blærebetændelse du havde! Var det i den forbindelse du fik hovedpine?

Anmeld

2. september 2011

morethanperfect

Madam Blå skriver:

Kristina, 30+1

Jeg fik blærebetændelse da jeg var 28+3 mener jeg ... Hvilket resulterede i for tidlige veer og indlæggelse i 2 uger .. :/

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

morethanperfect skriver:

Jeg fik blærebetændelse da jeg var 28+3 mener jeg ... Hvilket resulterede i for tidlige veer og indlæggelse i 2 uger .. :/

Åh nej! Fik de stoppet dine veer? Håber ikke det går så galt med mig.. Det lyder bestemt ikke som en rar oplevelse!

Anmeld

2. september 2011

Clisolka

Madam Blå skriver:

Fik også penicillin med det samme Hun skal jo gerne blive derinde i små ti uger mere

Puha - det var ikke så lidt blærebetændelse du havde! Var det i den forbindelse du fik hovedpine?

Ja, hun skal vokse sig stor og stærk, skal hun

Haha jeg var godt træt af pencilin til sidst

De kunne ikke forklare min hovedpine... Men jeg fik en graviditetsbetinget sukkersyge senere hen, så jeg skylder den skylden - men de ville ikke reagere på min hovedpine, da jeg fortalte dem det!

Anmeld

2. september 2011

morethanperfect

Madam Blå skriver:

Åh nej! Fik de stoppet dine veer? Håber ikke det går så galt med mig.. Det lyder bestemt ikke som en rar oplevelse!

Ja de fik dem stoppet heldigvis ! Selvf. sker det ikke for dig 

Anmeld

2. september 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Er der slet ingen, der har prøvet at have blærebetændelse under en graviditet? Hvordan havde i det?

Min kæreste kom til at sige svangerskabsforgiftning, og den bliver ved med at blinke i hovedet på mig..

Hvordan er dit blodtryk, og har du vand i kroppen? Nu har jeg jo selv advarselslamperne til at blinke angående SSF, og det med flimren for øjnene osv er jo lidt et tegn. Men tror du ikke sygeplejersken havde sagt hvis der var noget? - Havde du proteiner i urinen?

Men ja, det er farligt når tanken først er plantet i hovedet! Jeg har jo også pludselig fundet ud af, at lavt blodpladeantal har en sammenhæng med SSF, så man får hurtigt noia på. Men jeg ved ikke lige noget angående blærebetændelsen. Det var mere de andre ting, jeg lige bed mærke i

Anmeld

2. september 2011

Madam Blå

Babymor2010 skriver:

Ja, hun skal vokse sig stor og stærk, skal hun

Haha jeg var godt træt af pencilin til sidst

De kunne ikke forklare min hovedpine... Men jeg fik en graviditetsbetinget sukkersyge senere hen, så jeg skylder den skylden - men de ville ikke reagere på min hovedpine, da jeg fortalte dem det!

Det skal hun nemlig Vil så gerne have en lille prop

Det kan jeg godt forstå!

Kæresten kom til at sige svangerskabsforgiftning.. Så jeg er blevet lidt nervøs nu. Men det behøver jo ikke at være derfor Det er nok bare i forbindelse med blærebetændelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.