Kirurgisk abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg har fået lov at få den kirurgiske da jeg har født før ikke har lyst til veer uden 'reslultat'

nåe okay det var da dejligt eller hvad man nu skal sige .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

baby012

jeg ville sige det, uden tvivl.. det er ligeså meget hans barn som det er dit..  han har ret til at få det a vide .

jeg ville være plaget af ekstremt skyld hvis jeg uden farens viden dræbte hans barn, uden så meget som at høre på ham om hvordan han havde det med det..  og jeg ville være ekstremt gal over det hvis jeg nogensinde som fyr fandt ud af det var blevet gjort bag min ryg.

har fået både dem medicinske og kiroriske abort, og jeg vil klart anbefale den medicinske frem for den kiroriske.. syns du den medicinske gjorde ondt, så skal du ikke ønske dig at opleve den kiroriske, nogensinde... 

Anmeld

2. september 2011

MorTilEn2013Dreng

gravid20 skriver:

jeg ville sige det, uden tvivl.. det er ligeså meget hans barn som det er dit..  han har ret til at få det a vide .

jeg ville være plaget af ekstremt skyld hvis jeg uden farens viden dræbte hans barn, uden så meget som at høre på ham om hvordan han havde det med det..  og jeg ville være ekstremt gal over det hvis jeg nogensinde som fyr fandt ud af det var blevet gjort bag min ryg.

har fået både dem medicinske og kiroriske abort, og jeg vil klart anbefale den medicinske frem for den kiroriske.. syns du den medicinske gjorde ondt, så skal du ikke ønske dig at opleve den kiroriske, nogensinde... 

er den så slem da?? for jeg synes da jeg havde rigeligt ondt dengang 

Anmeld

2. september 2011

Muffinmus

jeg har gjort det, ufrivliigt da den var død derinde, men det var en rigtig god måde for mig. Duer ikke til den anden da alt det blod og mange smerter bare ikke er fedt...og det at det kan trække ud over flere dage magtede jeg ikke. Det var sygehusets eget forslag heldigvis,men det kommer vist også lidt an på hvor langt man er.

Ang det med faren, jeg er lidt i tvivl da du jo ikek vil beholde det uanset hvad...så et eller andet sted er det unfair at sige det til ham, det var noget andet hvis du ville beholde det.

Og en kvinde skal ikke beholde barnet for derefter bare at give det til manden, kunne jeg aldrig gøre, så han har desværre ikke ret meget at sige hvad det angår, fair eller ej.

Anmeld

2. september 2011

baby012

Malou&Anders skriver:

er den så slem da?? for jeg synes da jeg havde rigeligt ondt dengang 

altså man er jo bedøvet, så selve indgrebet mærker man jo ikke, men da jeg begyndte at tage de der piller man skal tage inden indgrebet syns jeg gjorde ondt.. 

og bagefter indgrebet gør det jo selvf. ondt, det er et indgreb igennem skeden, så den er naturligvis meget øm. fosteret suges ud og det giver smerter i hele underlivet (gjorde det ved mig) 

- desuden, man bløder ligeså længe efter en kirorisk abort som efter en medicinsk. smerterne kan man jo tage piller for, men de fjerner dem jo ikke helt..

men hvis du føler mere for den kiroriske, så syns jeg du skal gøre det 

Anmeld

2. september 2011

MorTilEn2013Dreng

gravid20 skriver:

altså man er jo bedøvet, så selve indgrebet mærker man jo ikke, men da jeg begyndte at tage de der piller man skal tage inden indgrebet syns jeg gjorde ondt.. 

og bagefter indgrebet gør det jo selvf. ondt, det er et indgreb igennem skeden, så den er naturligvis meget øm. fosteret suges ud og det giver smerter i hele underlivet (gjorde det ved mig) 

- desuden, man bløder ligeså længe efter en kirorisk abort som efter en medicinsk. smerterne kan man jo tage piller for, men de fjerner dem jo ikke helt..

men hvis du føler mere for den kiroriske, så syns jeg du skal gøre det 

jeg er ikke gravid men har været og der tog jeg nemlig den medicinske og det jeg blev rådet til af min læge 

Anmeld

2. september 2011

baby012

Malou&Anders skriver:

jeg er ikke gravid men har været og der tog jeg nemlig den medicinske og det jeg blev rådet til af min læge 

Når okay, der har jeg misforstået noget et sted så 

men ja, kan sagtens forstå de anbefaler den medicinske . 

Anmeld

2. september 2011

svanen73

Jeg har prøvet begge dele...begge dine "problematikker"

Jeg har både fortiet en abort og fortalt en abort. Ham jeg fortalte det til blev rigtig ked af det, så overvej om det er noget han skal vide og hvorfor, når graviditeten ik skal fortsættes.

Jeg har oz prøvet både kirurgisk og medicinsk, den medicinske var noget jeg selv ønskede og måtte nærmest slå lidt i bordet for den. Men det er nok forskelligt fra læge til læge.

Jeg foretrækker den medicinske, jeg havde ik ondt. Men det er igen forskelligt fra person til person.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.