Kirurgisk abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Anonym trådstarter

Aner ikke om det er her indlæget skal være - men jeg prøver.

Er anonym da jeg ikke ønsker at dette skal komme frem i forumet på det personlige plan.

Jeg har idag testet en bragende positiv graviditetstest.

Er umiddelbart 4 uger henne.

Vedkommende jeg har 'fået graviditeten' af er jeg ikke sammen med, og vi har aldrig været fast sammen.

Jeg er enig med mig selv om at abort er det rigtige for mig.

Jeg tænker nu;
Skal jeg fortælle ham det - vi er jo ikke synderligt gode venner mere?
Og i den forb. tænker jeg: hvad får jeg ud af at fortælle det, og hvad får han ud af at vide det?

Skal til lægen mandag og tale om abort.

Jeg er virkelig ked af at bringe mit emne op og jeg får dårlig samvittighed over at JEG er gravid når alle i som ønsker det har så svært ved det.
Ville ønske jeg kunne give det lille liv til jer, måtte bare ud med den dårlige samvittighed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

MorTilEn2013Dreng

det skal du ikke få, du skal tænke på hvad der er bedst for dig og hvad dit hjerte siger du skal.. men du får nok en medcinsk abort når du ikke er så langt henne det fik jeg nemlig og ved hvor hårdt det.. 

men følg dit hjerte og lige et kæmpe  til dig ved selv hvor hårdt det er

Anmeld

2. september 2011

132319

Jeg ville ærligt ikke sige noget, hvad ville du få ud af det?

Få aborten med god samvittighed og vid at det er det rigtige valg for dig

Anmeld

2. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Aner ikke om det er her indlæget skal være - men jeg prøver.

Er anonym da jeg ikke ønsker at dette skal komme frem i forumet på det personlige plan.

Jeg har idag testet en bragende positiv graviditetstest.

Er umiddelbart 4 uger henne.

Vedkommende jeg har 'fået graviditeten' af er jeg ikke sammen med, og vi har aldrig været fast sammen.

Jeg er enig med mig selv om at abort er det rigtige for mig.

Jeg tænker nu;
Skal jeg fortælle ham det - vi er jo ikke synderligt gode venner mere?
Og i den forb. tænker jeg: hvad får jeg ud af at fortælle det, og hvad får han ud af at vide det?

Skal til lægen mandag og tale om abort.

Jeg er virkelig ked af at bringe mit emne op og jeg får dårlig samvittighed over at JEG er gravid når alle i som ønsker det har så svært ved det.
Ville ønske jeg kunne give det lille liv til jer, måtte bare ud med den dårlige samvittighed. 

Jeg ville ikke fortælle det, hvis du er sikker i din sag... Det er DIN krop, og dig der ville komme til at stå med ansvaret for en evt baby...

Skulle du fortryde og måske vælge at beholde det, skal du selvfølgelig fortælle faderen det...

Og dårlig samvittighed kan du ikke bruge til noget. Det er en rigtig ærgelig situation, ja, men det ville være endnu mere ærgeligt at sætte et barn til verden som du ikke ønsker eller kan tage dig af...

Anmeld

2. september 2011

modesty

Jeg synes ikke at du skal fortælle ham det. Men så skal du være stensikker på at han ikke får det at vide af bagveje fordi din veninde fortæller det til hans ven som fortæller det til... o.s.v. Det vil være en kæmpe lussing at finde ud af sådan noget som tredjehåndsinformation.

Men jeg kan ikke se hvorfor han skal bebyrdes med tanker om babyen der ikke blev til noget og "hvad nu hvis" o.s.v., når du er helt sikker i din sag og I ikke har noget med hinanden at gøre længere. Du vil gøre ham en tjeneste ved ikke at sige det.

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

det skal du ikke få, du skal tænke på hvad der er bedst for dig og hvad dit hjerte siger du skal.. men du får nok en medcinsk abort når du ikke er så langt henne det fik jeg nemlig og ved hvor hårdt det.. 

men følg dit hjerte og lige et kæmpe  til dig ved selv hvor hårdt det er

Jeg har fået lov at få den kirurgiske da jeg har født før ikke har lyst til veer uden 'reslultat'

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg ville ærligt ikke sige noget, hvad ville du få ud af det?

Få aborten med god samvittighed og vid at det er det rigtige valg for dig

Det er netop mit spørgsmål - hvad får jeg ud af det  ?
Men ja, ingenting jo. 

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Tja, det eneste han får ud af det er at vide at han "dur"... Men hvis du er sikker i dit valg, så lad være med at fortælle ham det, så vil han måske om nogle år blive ked af at ikke have det her barn, men hvad ved jeg.

Tillykke med dit valg, det er dejligt at du er så sikker 

Anmeld

2. september 2011

Mikkel's mor <3

personligt ville jeg fortælle det.
det er ligeså meget hans barn spm det er dit, og derfor syntes jeg at han har ret til at vide det..

Anmeld

2. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Jeg har fået lov at få den kirurgiske da jeg har født før ikke har lyst til veer uden 'reslultat'

Jeg fik den medicinske også selv om jeg havde fået børn før, jegvar ikke ret langt henne max 8 uger, men veer oplevede jegnu ikke, havde kraftig mens lign smerter, men intet der kunne målesigmed en ve

Og DU skal ikke have det dårligt over at DU kan blive gravid når andre kæmper. Du skal tænke på mig selv  Og hvad der er godt for sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.