Hvad skal I lave i weekenden (Nadi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Nadi

Ja som overskriften siger, hvordan ser jeres weekend ud??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Astrid P

Som den kedelige studine jeg er, skal jeg nok skrive lidt på min bacheloropgave. Jeg gider ikke, men kan heller ikke rigtig skubbe den foran mig mere. Så jeg ender nok med at sende mand og datter på besøg et eller andet sted i dagens løb, og så ellers slappe af og holde familiehygge fra sidst på eftermiddagen - både lørdag og søndag...

Keeeedeligt! Jeg ville hellere holde fest og drikke mig sprit-stiv sammen med jer...

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Det bliver vist bare en stille og rolig weekend med de sædvanlige rutiner og samvær med børnene. Jeg har forsømt dem en del før afleveringen af projektet, og næste weekend vil jeg gerne have dem afsat, så jeg kan blive helt klar til eksamen. Så vi skal hygge - desværre ikke så meget sammen med faren, der skal møde tidligt alle dagene.

Hvad skal du lave? Noget spændende?

Anmeld

15. januar 2009

Tynen

Jeg har lige en duel der skal udkæmpes med min søster i Singstar lørdag, og søndag står den på humor af første klasse når Lisbeth med fagter fortæller hvordan manden skal ligge krop til hendes rygklapperier under veerne!

DET bliver så godt!!

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Som den kedelige studine jeg er, skal jeg nok skrive lidt på min bacheloropgave. Jeg gider ikke, men kan heller ikke rigtig skubbe den foran mig mere. Så jeg ender nok med at sende mand og datter på besøg et eller andet sted i dagens løb, og så ellers slappe af og holde familiehygge fra sidst på eftermiddagen - både lørdag og søndag...

Keeeedeligt! Jeg ville hellere holde fest og drikke mig sprit-stiv sammen med jer...

Lad os gøre det, når vi er færdige

Hvornår er du ovre din opgave? Og kan du så komme i gang med at læse!

Anmeld

15. januar 2009

Nadi

Fredag kommer der en fra min klasse og spiser.

Lørdag skal vi til julefrokost med Dennis' arbejde og feste (Astrid du er hjertelig velkommen)

Søndag skal jeg sammen med Tynen høre på hvordan Lisbeth's mand skal lægge hånd til rygklapperiet Og det GLÆDER jeg mig til!!!

Anmeld

15. januar 2009

Astrid P

linemus skriver:

Lad os gøre det, når vi er færdige

Hvornår er du ovre din opgave? Og kan du så komme i gang med at læse!

Det er satme en aftale!
Jeg skal aflevere d. 23. februar, så derefter er jeg klar på kæmpe-gilde i Søvind...

Anmeld

15. januar 2009

Astrid P

Nadi skriver:

Fredag kommer der en fra min klasse og spiser.

Lørdag skal vi til julefrokost med Dennis' arbejde og feste (Astrid du er hjertelig velkommen)

Søndag skal jeg sammen med Tynen høre på hvordan Lisbeth's mand skal lægge hånd til rygklapperiet Og det GLÆDER jeg mig til!!!

Tak, søde Nadi... Men jeg må hellere prøve at lade som om jeg er en seriøs og ansvarlig lærerstuderende og så få skrevet den skide opgave!

Men tak for budet!!!

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Astrid P skriver:

Det er satme en aftale!
Jeg skal aflevere d. 23. februar, så derefter er jeg klar på kæmpe-gilde i Søvind...

Alletiders!!! Så regner jeg med at være i fuld hopla under projektets tyngde på skuldrene (bliver SÅ skønt!).

Måske vi skulle hjælpe Kalaha med en dato-afstemning lige pludselig?...

Anmeld

16. januar 2009

Lise

Godmorgen

Jeg skal ud med en veninde imorgen. Tror ikke vi har set hinanden UDEN vores drenge, som er født med seks ugers mellemrum, siden..tja, siden de lå i vorses maver Men imorgen lader vi fædrene om deres sønner, og så går vi ud og spiser sushi og sludrer! Ahhh, glæder mig... Måske vi skal have en lille øl også?

Ellers skal jeg vel bare hygge med min familie, og give den lidt opmærksomhed ovenpå en travl eksamenslæsningsperiode...

Det lyder nu ellers meget spændende det med Lisbeths rygklapperier - hvad går det ud på?

Lise - frisk og veludhvilet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.