Mor får stress, og Victor er bare glad :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Mor Christa

Topp skriver:

her går det fortsat godt - men langsomt motorisk - (Liva har døjet med en låst hofte - men nu går det fremad)

Håber hun snart har mod på at begynde at kravle...

Vi kører stadig "gumme-stilen" herhjemme... lidt kært

Nååååhhh jo vægt og længde.......... da da - har stadig en LILLE en i forhold til jeres..

hun vejer 7,4 og er 76 cm

Ellers er mit næste mål at Liva skal prøve at passes ude nogle timer - kan godt mærke jeg snart har lidt brug for alenetid *GG*

men efter at være sammen 24 timer i døgnet i 8. måneder - bliver det da hårdt..... men det er jo fakta som alenemor med en pige der KUN mener ens mor ikk æder én levende. men nu SKAL hun prøve

hun var ude og cykle med os den anden dag for 1. gang. en lille tur til Rema hehe - det var et hit

det var da vildt som I cykler med jeres børn ;D Jeg tør slet ikke ;P Men jeg m åbare tage mig sammen hehe.
eeej, ja, hun er godt nok en bette én ;P det er helt vildt.. Det må være dejligt!
Men hun er vel oppe på alle 4? Så kan der da heller ikke gå længe ;D Det er noget af et arbejde når de begynder at kravle.. Puuha.. Jeg får aldrig fred herhjemme hehe!
Åh, kan godt forstå du synes det bliver hårdt at få hende passet ude. jeg har heldigivis haft passet Victor ude fra han var helt lille, så jeg har det ikke så svært med det længere - bare det ikke er alt for lang tid af gangen (: Men din skal jo også være "klar" til DP/VS? Hvornår slutter din barsel?
kæft et godt billede. hun er bare gude skøn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Årh - ja okay så hjælper det das på det Vi kører så når vi skal til babysvømning, da det ligger i en anden by Men ellers.
hahaq - Victor er ikke HELT glad for det der med at gå hele tiden - det er vidst kun mor her der er helt tosset med det ;P !
Jeps - 12 kg!! Det samme som en 1 årig i følge min SP haha Så ja, han er sgu en ordentlig basse.. Meget af det er også muskelr - han er SATME en stærk dreng.. Det er fanme ikke moderen han har det fra, kan jeg fortælle Hans far var også en ordentlig basse som baby hehe ;D
Hvornår slutter din barsel?

Vi har ikke bil , så det giver meget frihed at vi pludselig kan cykle

Haha .. Det bliver han nok Caroline gad heller ikke rigtigt .. Indtil hun fangede hvordan man kom fremad .. Nu løber hun nærmest rundt :b ( hun beværger i hvert fald benene hurtigt ) Hehe

Den slutter den 2. november .. Men skal først i skole til januar .. Så regner med at jeg har "fri" i de 2 måneder til inkøring , sygdomme osv. :b Ellers har vi snakket om at jeg skal have et "julehjælper"-job .. Det er bare ikke så nemt at finde i en by som Roskilde
Hvad med din ? Det er vel en uges tid inden min .. Eller ? :b 

Anmeld

2. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Vi har ikke bil , så det giver meget frihed at vi pludselig kan cykle

Haha .. Det bliver han nok Caroline gad heller ikke rigtigt .. Indtil hun fangede hvordan man kom fremad .. Nu løber hun nærmest rundt :b ( hun beværger i hvert fald benene hurtigt ) Hehe

Den slutter den 2. november .. Men skal først i skole til januar .. Så regner med at jeg har "fri" i de 2 måneder til inkøring , sygdomme osv. :b Ellers har vi snakket om at jeg skal have et "julehjælper"-job .. Det er bare ikke så nemt at finde i en by som Roskilde
Hvad med din ? Det er vel en uges tid inden min .. Eller ? :b 

hahhahah!!! Det her er for sindssygt
Hold lige fast:
Min barsel slutter d 2 november!
Jeg skal starte skole til januar
Jeg skal ENTEN have "fri" indtil januar
ELLER jeg skal ha fundet mig et julejob

haha hvor sjovt !!!

Anmeld

2. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahhahah!!! Det her er for sindssygt
Hold lige fast:
Min barsel slutter d 2 november!
Jeg skal starte skole til januar
Jeg skal ENTEN have "fri" indtil januar
ELLER jeg skal ha fundet mig et julejob

haha hvor sjovt !!!

Hahaha ! Hvor underligt :b

Hvad skal du læse så ? :p

Anmeld

2. september 2011

Topp

MissChrista skriver:

det var da vildt som I cykler med jeres børn ;D Jeg tør slet ikke ;P Men jeg m åbare tage mig sammen hehe.
eeej, ja, hun er godt nok en bette én ;P det er helt vildt.. Det må være dejligt!
Men hun er vel oppe på alle 4? Så kan der da heller ikke gå længe ;D Det er noget af et arbejde når de begynder at kravle.. Puuha.. Jeg får aldrig fred herhjemme hehe!
Åh, kan godt forstå du synes det bliver hårdt at få hende passet ude. jeg har heldigivis haft passet Victor ude fra han var helt lille, så jeg har det ikke så svært med det længere - bare det ikke er alt for lang tid af gangen (: Men din skal jo også være "klar" til DP/VS? Hvornår slutter din barsel?
kæft et godt billede. hun er bare gude skøn!!

nej hun er gået væk fra at stå på alle 4 - men det tror da pokker når det gør ondt når hun bøjer i hoften.. så vi må tage det i hendes tempo og kiropraktorens..

Liva har ALDRIG kunne blive passet da hun først for ganske nylig ville acceptere en sutteflaske - DOG KUN stadig af mig - men nu har hun lært at falde i søvn uden flaske - såååå ser det liiidt lysere ud.

Jeg har skrevet Liva op til d. 1-11-11 - udelukkende fordi hun er SÅ knyttet til mig og tror hun skal DØ hvis andre kommer for tæt på hende - det skulle hun meget gerne lære at hun ikk gør.

Jeg går altid hjemme pga. sygdom så kan heldigvis tage al den tid det skal være, for hun kommer "godt-ud-af-mors-favn"

Anmeld

2. september 2011

Mor Christa

Topp skriver:

nej hun er gået væk fra at stå på alle 4 - men det tror da pokker når det gør ondt når hun bøjer i hoften.. så vi må tage det i hendes tempo og kiropraktorens..

Liva har ALDRIG kunne blive passet da hun først for ganske nylig ville acceptere en sutteflaske - DOG KUN stadig af mig - men nu har hun lært at falde i søvn uden flaske - såååå ser det liiidt lysere ud.

Jeg har skrevet Liva op til d. 1-11-11 - udelukkende fordi hun er SÅ knyttet til mig og tror hun skal DØ hvis andre kommer for tæt på hende - det skulle hun meget gerne lære at hun ikk gør.

Jeg går altid hjemme pga. sygdom så kan heldigvis tage al den tid det skal være, for hun kommer "godt-ud-af-mors-favn"

Årh, det er da rart, at I kan tage det i jeres tempo, og I ikke er nødt til at "skynde" jer at få hende i DP/VS hvis hun ikke er klar til det.
Så er hun rigtig mors-pige ;D vores dreng er sgu ligeglad med om han skal passes ude. Eller dvs han er så kommet i en "mor-fase", hvor han ikke rigtig vil andre end mig, men hvis han nu skulle passes ude, er det heller ikke noget problem, fordi han "glemmer" at han er mor-syg efetr lidt tid Så jeg tror faktisk det bliver "let nok" at få ham i DP..
Har du ammet indtil nu så? det er satme flot !!
årh, stakkels Liva med hoften Håber det går hende bedre snart!

Anmeld

2. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hahaha ! Hvor underligt :b

Hvad skal du læse så ? :p

Ja, det er sgu ldit sjovt !!!
Jeg skal først læse til Multi Media designer (tager 2 år) og så skal jeg læse 1½ bagefter, og så har jeg en profesionsbachelor i webudvikling (så kan jeg f.eks. blive IT-konsulent )
Hvad med dig?

Anmeld

2. september 2011

Topp

MissChrista skriver:

Årh, det er da rart, at I kan tage det i jeres tempo, og I ikke er nødt til at "skynde" jer at få hende i DP/VS hvis hun ikke er klar til det.
Så er hun rigtig mors-pige ;D vores dreng er sgu ligeglad med om han skal passes ude. Eller dvs han er så kommet i en "mor-fase", hvor han ikke rigtig vil andre end mig, men hvis han nu skulle passes ude, er det heller ikke noget problem, fordi han "glemmer" at han er mor-syg efetr lidt tid Så jeg tror faktisk det bliver "let nok" at få ham i DP..
Har du ammet indtil nu så? det er satme flot !!
årh, stakkels Liva med hoften Håber det går hende bedre snart!

det er nok bare et resultat af at have været alene med hende samt hun havde kolik - det startede helt da hun var under 8 uger hun IKK ville holdes eller RØRES af andre... faktisk et problem i mange tilfælde - men hva dælen kan man gøre....

men nu går det lidt fremad...

Ja jeg har ammet indtil nu og gør det stadig om natten og først på morgnen

Anmeld

2. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ja, det er sgu ldit sjovt !!!
Jeg skal først læse til Multi Media designer (tager 2 år) og så skal jeg læse 1½ bagefter, og så har jeg en profesionsbachelor i webudvikling (så kan jeg f.eks. blive IT-konsulent )
Hvad med dig?

Hvor anvanceret xD

Jeg skal "bare" læse hf enkeltfag :b Skal have noget på papir efterhånden ! Droppede ud af 2.g .. Har taget 2 forskellige grundforløb på en slagteriskole , været elev i et år .. Og NU skal jeg have noget som gælder "altid" Hehe

Anmeld

2. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor anvanceret xD

Jeg skal "bare" læse hf enkeltfag :b Skal have noget på papir efterhånden ! Droppede ud af 2.g .. Har taget 2 forskellige grundforløb på en slagteriskole , været elev i et år .. Og NU skal jeg have noget som gælder "altid" Hehe

Hehe, ja det kan jeg da godt forstå. Jeg gennemførte heldigivis gymnasiet, puha.. var lige ved at droppe ud på et tidspunkt, men tog mig sammen.. Så nu kan jeg heldigivis komme igang med at blive noget
Har du så tænkt på hvad du vil bagefter HF ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.