MissChrista skriver:
det var da vildt som I cykler med jeres børn ;D Jeg tør slet ikke ;P Men jeg m åbare tage mig sammen hehe.
eeej, ja, hun er godt nok en bette én ;P det er helt vildt.. Det må være dejligt!
Men hun er vel oppe på alle 4? Så kan der da heller ikke gå længe ;D Det er noget af et arbejde når de begynder at kravle.. Puuha.. Jeg får aldrig fred herhjemme hehe!
Åh, kan godt forstå du synes det bliver hårdt at få hende passet ude. jeg har heldigivis haft passet Victor ude fra han var helt lille, så jeg har det ikke så svært med det længere - bare det ikke er alt for lang tid af gangen (: Men din skal jo også være "klar" til DP/VS? Hvornår slutter din barsel? 
kæft et godt billede. hun er bare gude skøn!!
nej hun er gået væk fra at stå på alle 4 - men det tror da pokker når det gør ondt når hun bøjer i hoften.. så vi må tage det i hendes tempo og kiropraktorens..
Liva har ALDRIG kunne blive passet da hun først for ganske nylig ville acceptere en sutteflaske - DOG KUN stadig af mig - men nu har hun lært at falde i søvn uden flaske - såååå ser det liiidt lysere ud.
Jeg har skrevet Liva op til d. 1-11-11 - udelukkende fordi hun er SÅ knyttet til mig og tror hun skal DØ hvis andre kommer for tæt på hende - det skulle hun meget gerne lære at hun ikk gør.
Jeg går altid hjemme pga. sygdom så kan heldigvis tage al den tid det skal være, for hun kommer "godt-ud-af-mors-favn"
Anmeld