Heej december.mødre 
ÅÅåh, vi går sådan en stresset tid i møde herhjemme. Vi er selv LIGE flyttet - og langt væk fra hvor vi boede før. Det er fint nok, fordi så kom vi jo tættere på MIN familie
Men længere væk fra svigerfamilien. det er lidt sørgeligt, da min svigermor går hjemme, og ALTID var klar på at hjælpe mig p åden ene eller anden måde med f.eks. Victor! Åååh, hvor jeg savner at jkunne aflevere ham i et par timer, hvis alting ramler ned over ørene herhjemme, eller hvis jeg er blevet syg eller noget.
NÅ! Ikke nok med det, så er mine forældre ved at flytte i nyt hus.. Det betyder at der skal renoveres i det nye hus HVER weekend - og vi skal jo hjælpe (det har jeg INTET imod!!) Men så kan vi jo ikke få passet Victor, mens vi er hos mine forældre, fordi svigerforældrene bor 1½ time væk! Så vi skalha' Victor med over i mine forældres nye hus.. Og så skal der altid være én til at holde øje med ham, og så får vi ikke arbejdet osv osv osv 
Kan I fornemme at jeg er liiidt stresset over det ? hehe
men ikke nok med ovenstående; MIN SØSTER skal så også lige flytte - IDAG!! så nu skal vi køre 1½ time med trailer (dvs nok 2 timer), for at hjælpe hende med at flytte hendes ting.. Og så skal vi jo lige ud til mine forældre og hjkælpe imorgen
jesus..
Victor er bare glad hele tiden.. Jeg går bare så meget glip af ham´i disse dage - det er jo forfærdeligt !! Savner sgu at være mig, min kæreste og vores lille søn 
men nej nej - fordi min kæreste har jo fået nyt job, og han arbejder over næsten hver dag :/ Igårtog han af sted kl 05.45 og var hjemme kl 19,00 .. Bahh.. Og tirsdag var han slet ikke hjemme før kl 23..
Jeg har det hårdt, kan I godt høre, ikk? 
Nå! Hvorda går det hos jer og meres jeres små nisser? 
her går det fortsat godt - men langsomt motorisk - (Liva har døjet med en låst hofte - men nu går det fremad)
Håber hun snart har mod på at begynde at kravle...
Vi kører stadig "gumme-stilen" herhjemme... lidt kært
Nååååhhh jo vægt og længde.......... da da - har stadig en LILLE en i forhold til jeres..
hun vejer 7,4 og er 76 cm
Ellers er mit næste mål at Liva skal prøve at passes ude nogle timer - kan godt mærke jeg snart har lidt brug for alenetid *GG*
men efter at være sammen 24 timer i døgnet i 8. måneder - bliver det da hårdt..... men det er jo fakta som alenemor med en pige der KUN mener ens mor ikk æder én levende. men nu SKAL hun prøve
hun var ude og cykle med os den anden dag for 1. gang. en lille tur til Rema hehe - det var et hit
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld