20+6 og manden mærkede liv :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

PernilleogDennis

Haha, min kæreste har også mærket liv.. Første gang var i uge 23 tror jeg.. (er i 26 nu)

Jeg var faldet i søvn op af ham da vi lagde i sengen, med maven mod hans side.. og pludselig rusker han bare i mig og siger HALLO HALLO vågn lige op, der sker noget under dynen ... Og mig i min forvirring jeg vågner og tænker har du fået stiv *** for det var da ikke nogen nyhed. hahaha men så hev han dynen af og ned med øret på maven og hver gang jeg sagde noget lød det SHHHHHH!!! fra ham,.. haha Det var nu sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

AnneH

Nina1988 skriver:

Årh det er bare det bedste når man får lov til at dele det med manden...

Glemmer ikke da min kæreste mærkede liv første gang, bare blikket i hans øjne som om det var totalt uvirkeligt

Glæd dig til der kommer større spark, min kæreste sad igår aftes og stirrede på min mave i jeg ved ikke hvor lang tid fordi hun lå og møvede rundt der inde, så jeg lige havde alien mave

Ja det er helt specielt første gang. Desværre lå vi soveværelset i halvmørke, så kunne ikke helt se hele hans udtryk, men det var tydeligt at se at han blev overrasket og mega glad.

Glæder mig også til at man kan begynde og se den bevæge sig.

Anmeld

2. september 2011

AnneH

Sof skriver:

Det er så skønt når man får lov til at dele det med faren og manden herhjemme har også en hånd på maven flere gange om dagen og hver gang han mærker bassen kan man se stoltheden lyse ud af ham! Det er så dejligt 

Ja det var en mega stor dag i går og glæder mig til at han mærken den igen

Min mand var også total stolt

Anmeld

2. september 2011

AnneH

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Nååe hvor sødt.. min kæreste har ikke mærket liv endnu.. (jeg er 20+3 idag) men jeg mærker han hver dag.. så jeg glæder mig til det bliver så tydeligt at han også kan mærke det.. jeg mærkede ham ovenpå maven i morges men der var kæresten kørt på arbejde.. og det var også kun et enkelt lille "hop"..

Mærkede den også kun selv uden på maven i går, så tror at du godt forvente at din kæreste snart kan mærke den.

Glæd dig  Glæder mig til at han får lov til at mærke den igen.

Anmeld

2. september 2011

AnneH

Dansker I Holland skriver:

Årrrh hvor godt Her mærkede manden det før da jeg var omkring 22-23 uger henne fordi min moderkage lå foran

Min ligger bag til.

Men det er da ikke så sent endda med 22-23 uger, har en veninde som først mærkede noget da hun var i uge 26.

Anmeld

2. september 2011

AnneH

Malene76 skriver:

Ej hvor fantstisk.  Må virkelig være skønt for din mand at kunne være med til den følelse også. Her er han også blevet meget mere aktiv og jeg mærker en kilden på indersiden af mit maveskin mange gange i løbet af dagen,men har stadig decideret spark eller i hvertfald så kraftig kilden at manden kan mæske det, til gode.  God weekend.

Kram Malene

Ja det var en fantastisk oplevelse og glæder mig til at han kan prøve det igen.

Det kommer nok snart. Hvor ligger moderkagen? Det betyder jo også noget.

God weekend til dig også

Anmeld

2. september 2011

AnneH

PernilleogDennis skriver:

Haha, min kæreste har også mærket liv.. Første gang var i uge 23 tror jeg.. (er i 26 nu)

Jeg var faldet i søvn op af ham da vi lagde i sengen, med maven mod hans side.. og pludselig rusker han bare i mig og siger HALLO HALLO vågn lige op, der sker noget under dynen ... Og mig i min forvirring jeg vågner og tænker har du fået stiv *** for det var da ikke nogen nyhed. hahaha men så hev han dynen af og ned med øret på maven og hver gang jeg sagde noget lød det SHHHHHH!!! fra ham,.. haha Det var nu sødt

Ihhh... hvor en skøn historie. Hvor sødt

Anmeld

2. september 2011

Nitz - <3 David

AnneH skriver:

Mærkede den også kun selv uden på maven i går, så tror at du godt forvente at din kæreste snart kan mærke den.

Glæd dig  Glæder mig til at han får lov til at mærke den igen.

Jeg glæder mig SÅ meget til man kan mærke ham hver dag.. Så man ved han har det godt og hygger sig der inde.. Og så kæresten kan mærke ham..

Anmeld

2. september 2011

TbCp

AnneH skriver:

Ja, men bliver helt rørt. Men synes det er total fedt at endelig kunne dele livet i maven med maden.

Det er det!

Anmeld

3. september 2011

Kruse90

årrh hvor er det bare dejligt
kan godt forstå du er glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.