20+6 og manden mærkede liv :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. september 2011

AnneH

Ja som overskriften lyder, så lå vi i sengen i går aftes, og den lille var total aktiv. Og manden lagde hånden på maven. Så pludselig kunne han mærke et lille bitte puf

Er bare så glad. Har mærket liv længe og har sådan glædet mig til at manden også skulle mærke den. Det var helt vildt...

Weee glæder mig til at det er nogle størrer spark han kan mærke.

God dag til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

TbCp

Ihhh det er bare SÅ dejligt!!!
Her mærkede manden også et spark den anden dag og jeg lå der og blev helt rørt og fik tårer i øjnene

Anmeld

2. september 2011

Miia90

åhh, hvor er det bare dejligt Tillykke med det lille puf 

Anmeld

2. september 2011

Glad Giraf

AnneH skriver:

Ja som overskriften lyder, så lå vi i sengen i går aftes, og den lille var total aktiv. Og manden lagde hånden på maven. Så pludselig kunne han mærke et lille bitte puf

Er bare så glad. Har mærket liv længe og har sådan glædet mig til at manden også skulle mærke den. Det var helt vildt...

God dag til jer alle!

Årh det er bare det bedste når man får lov til at dele det med manden...

Glemmer ikke da min kæreste mærkede liv første gang, bare blikket i hans øjne som om det var totalt uvirkeligt

Glæd dig til der kommer større spark, min kæreste sad igår aftes og stirrede på min mave i jeg ved ikke hvor lang tid fordi hun lå og møvede rundt der inde, så jeg lige havde alien mave

Anmeld

2. september 2011

Sof

Det er så skønt når man får lov til at dele det med faren og manden herhjemme har også en hånd på maven flere gange om dagen og hver gang han mærker bassen kan man se stoltheden lyse ud af ham! Det er så dejligt 

Anmeld

2. september 2011

Nitz - <3 David

Nååe hvor sødt.. min kæreste har ikke mærket liv endnu.. (jeg er 20+3 idag) men jeg mærker han hver dag.. så jeg glæder mig til det bliver så tydeligt at han også kan mærke det.. jeg mærkede ham ovenpå maven i morges men der var kæresten kørt på arbejde.. og det var også kun et enkelt lille "hop"..

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

Årrrh hvor godt Her mærkede manden det før da jeg var omkring 22-23 uger henne fordi min moderkage lå foran

Anmeld

2. september 2011

Malene76

AnneH skriver:

God dag til jer alle!

Ej hvor fantstisk.  Må virkelig være skønt for din mand at kunne være med til den følelse også. Her er han også blevet meget mere aktiv og jeg mærker en kilden på indersiden af mit maveskin mange gange i løbet af dagen,men har stadig decideret spark eller i hvertfald så kraftig kilden at manden kan mæske det, til gode.  God weekend.

Kram Malene

Anmeld

2. september 2011

AnneH

TbCp skriver:

Ihhh det er bare SÅ dejligt!!!
Her mærkede manden også et spark den anden dag og jeg lå der og blev helt rørt og fik tårer i øjnene

Ja, men bliver helt rørt. Men synes det er total fedt at endelig kunne dele livet i maven med maden.

Anmeld

2. september 2011

AnneH

Miia90 skriver:

åhh, hvor er det bare dejligt Tillykke med det lille puf 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.