Intet søvn overhovedet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Rent hormonelt kan man godt efterreagere i op til et par uger efter, med dårlig søvn og sindssyge drømme, sådan har jeg selv reageret med alle mine aborter.
Totalt knald i låget og kroppen.
Men jeg synes da lige du skal lægge dig ned og se at tvinge dig selv til at slappe lidt af.
Sæt nogle gode film eller serier på tv og så bare stene.

Og hvis du bliver ved med at bløde så voldsomt og have ondt, så se at få ringet til lægevagten og bliv kigget på.

Kærligst
Sussie

Jeg har endelig fået sovet en del siden aborten, uden hjælp fra piller og alt det. faldt faktisk i søvn på sofaen til trods for at jeg ligger af helvede til.. desværre kan jeg så bare nu ikke sove ved siden af min kæreste men det er vel bare en tilvending igen..

bløder heldigvis ikke så meget mere andet end lidt om aftenen, men har heldigvis ikke blod i bindet mere hvis man kan sige det sådan hehe ...

så det eneste problem nu er at jeg skal vende mig til at sove ved siden af kæresten igen, og ikke sove på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har endelig fået sovet en del siden aborten, uden hjælp fra piller og alt det. faldt faktisk i søvn på sofaen til trods for at jeg ligger af helvede til.. desværre kan jeg så bare nu ikke sove ved siden af min kæreste men det er vel bare en tilvending igen..

bløder heldigvis ikke så meget mere andet end lidt om aftenen, men har heldigvis ikke blod i bindet mere hvis man kan sige det sådan hehe ...

så det eneste problem nu er at jeg skal vende mig til at sove ved siden af kæresten igen, og ikke sove på gulvet

På gulvet??? Hvorfor i alverden på gulvet??

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

På gulvet??? Hvorfor i alverden på gulvet??

Hov jeg mente sidsen heh ikke gulvet

Anmeld

3. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hov jeg mente sidsen heh ikke gulvet

LOOL
Jeg tænkte også: "Hvad for noget..sover hun på gulvet??"

Ja, det er rart at kunne sove normalt ven.

Du skal nok blive normal i kroppen igen..men de hormoner er altså ret mærkelige og kan spille en nogle underlige tricks.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. september 2011

CamillaValby

Jeg vil ikke gå fra din tråd uden at sende dig et kæmpe

Jeg kan sagtens forstå dig, og mit bedste råd er giv dig selv lov til at være ked af det. Uanset hvor tit man oplever en SA bliver det desværre ikke nemmere. Jeg alt hvad jeg kan i håb om at det er sidste gang du skal igennem dette.

Ang. søvnen kan jeg desværre ikke give nogle gode råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.