Intet søvn overhovedet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anonym trådstarter

jeg har siden den 30.08.2011 ikke kunne sove om natten eller om dagen for den sagsskyld! jeg kører på meget lidt energi, men selvom jeg prøver og sove! så ligger jeg bare og glor ud i luften! det ender med at jeg de sidste par nætter har været nødt til at stå op og gøre rent for at lave noget... og her har aldrig været så rent før som her er nu... jeg sidder dagen lang foran fjernsynet og ser de film jeg synes er allermest kedelige, men kan stadig ikke falde i søvn! jeg aner ikke hvad jeg skal gøre! meningen var at jeg skulle til lægen idag for at have taget blodprøve for at tjekke om mit hcg er nede på under 5.. men vidste selvfølgelig ikke at de var flyttet så jeg kom 2 timer for sent og der havde de allerede lukket for blodprøve tagning ...
JEG ANER IKKE HVORDAN JEG SKAL FALDE I SØVN!
jeg kan endda tælle får uden at jeg falder i søvn!, mine tanker de går bare rundt hele tiden også snorker kæresten også vækker jeg ham fordi han larmer også bliver han sur og ARH!! har bare virkelig ingen energi mere ...
Jeg mistede den 30.08.11 om eftermiddagen da en blødning ramte mig da jeg var ude og handle med en veninde... måtte løbe ud fordi det rendte ned af benene på mig....
årh mine øjne gør ondt, mit hoved det dunker så vildt, min mave gør hamrende ondt og føler mit underliv er ved at falde ud af mig .....
sidste gang jeg mistede reagerede jeg ikke sådan her så aner ikke hvad der sker med mig

Undskyld, det blev lidt langt det her og måske os rodet, men nu måtte jeg altså af med min frustation(staves)....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Gaia

Tror du ret hurtigt måske allerede imorgen skal kontakte lægen med henblik på en samtale, evt. Nogle sovepiller bare til en nat og så en henvisning til psykolog. Tror du har brug for at få talt det hele igennem så tror jeg også du skal lade være med at forsøge at sove, bare læg og slap af.. Når tankerne så kommer så forsøg at finde tilbage til nuet selvom det er meget svært. Du kan evt for ar imødegå tankerne stå op og sætte dig og skriv alle dine tanker ned, så du får dem ud af kroppen..skriv din vrede, sorg, skuffelse og sågar hverdagsoplevelser og alt hvad der falder dig ind. Måske det kan hjælpe dig? håber meget du får ro i sindet i aften til at sove og få så en henvisning til psykologen. Kh herfra

Anmeld

1. september 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

jeg har siden den 30.08.2011 ikke kunne sove om natten eller om dagen for den sagsskyld! jeg kører på meget lidt energi, men selvom jeg prøver og sove! så ligger jeg bare og glor ud i luften! det ender med at jeg de sidste par nætter har været nødt til at stå op og gøre rent for at lave noget... og her har aldrig været så rent før som her er nu... jeg sidder dagen lang foran fjernsynet og ser de film jeg synes er allermest kedelige, men kan stadig ikke falde i søvn! jeg aner ikke hvad jeg skal gøre! meningen var at jeg skulle til lægen idag for at have taget blodprøve for at tjekke om mit hcg er nede på under 5.. men vidste selvfølgelig ikke at de var flyttet så jeg kom 2 timer for sent og der havde de allerede lukket for blodprøve tagning ...
jeg kan endda tælle får uden at jeg falder i søvn!, mine tanker de går bare rundt hele tiden også snorker kæresten også vækker jeg ham fordi han larmer også bliver han sur og ARH!! har bare virkelig ingen energi mere ...
Jeg mistede den 30.08.11 om eftermiddagen da en blødning ramte mig da jeg var ude og handle med en veninde... måtte løbe ud fordi det rendte ned af benene på mig....
årh mine øjne gør ondt, mit hoved det dunker så vildt, min mave gør hamrende ondt og føler mit underliv er ved at falde ud af mig .....
sidste gang jeg mistede reagerede jeg ikke sådan her så aner ikke hvad der sker med mig

Undskyld, det blev lidt langt det her og måske os rodet, men nu måtte jeg altså af med min frustation(staves)....

Der kan være flere årsager.

Sorg over at have mistet og derfor mange spekulationer.

Depression pga tabet

Stress pga tabet

Alle disse tre går vel et eller andet sted hånd i hånd men udfra hvad du fortæller tror jeg de er gode bud

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Tror du ret hurtigt måske allerede imorgen skal kontakte lægen med henblik på en samtale, evt. Nogle sovepiller bare til en nat og så en henvisning til psykolog. Tror du har brug for at få talt det hele igennem så tror jeg også du skal lade være med at forsøge at sove, bare læg og slap af.. Når tankerne så kommer så forsøg at finde tilbage til nuet selvom det er meget svært. Du kan evt for ar imødegå tankerne stå op og sætte dig og skriv alle dine tanker ned, så du får dem ud af kroppen..skriv din vrede, sorg, skuffelse og sågar hverdagsoplevelser og alt hvad der falder dig ind. Måske det kan hjælpe dig? håber meget du får ro i sindet i aften til at sove og få så en henvisning til psykologen. Kh herfra

går allerede fast til en psykolog fordi jeg har haft mistet før og fordi jeg har nogen ting fra min barndom som jeg skal finde hoved og hale i... lægen skal jeg alligevel op til imorgen... og skriver faktisk os alt ned og ligger det væk ... synes bare overhovedet ikke det hjælper.... men det med at bare ja slappe af må jeg jo prøve selvom jeg har svært ved det :s

Anmeld

2. september 2011

Snehund

God bedring

Håber snart du får ro på og får den rette hjælp. Godt, at du er i kontakt med læge og psykolog.

Anmeld

2. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Årh.... Du må da have snakket med nogle om hvorfor du har det sådan! Er du bange for at falde i søvn eller hvad er det din hjerne kører rundt med?

Tror du skal få dig en akut-tid hos lægen idag og få snakket det hele igennem med ham/hende, enten få noget søvndyssende middel eller blive henvist til en psykolog.... Er du ikke sød at ringe til din læge og høre om de ikke kan presse dig ind i eftermiddag?

Ville i hvert fald ikke gå uden at give en masse

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Årh.... Du må da have snakket med nogle om hvorfor du har det sådan! Er du bange for at falde i søvn eller hvad er det din hjerne kører rundt med?

Tror du skal få dig en akut-tid hos lægen idag og få snakket det hele igennem med ham/hende, enten få noget søvndyssende middel eller blive henvist til en psykolog.... Er du ikke sød at ringe til din læge og høre om de ikke kan presse dig ind i eftermiddag?

Ville i hvert fald ikke gå uden at give en masse

Hejsa, jeg har snakket med lægen og været ved ham idag, han gav mig nogen afslappende piller som gør at jeg kan slappe bedre af.. Jeg snakker i forvejen med en Psykolog og skal til samtale hos hende idag og imorgen for at finde ud af hvad vi skal gøre ved mig (skrevet med smil på læberne)...

Anmeld

2. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Hejsa, jeg har snakket med lægen og været ved ham idag, han gav mig nogen afslappende piller som gør at jeg kan slappe bedre af.. Jeg snakker i forvejen med en Psykolog og skal til samtale hos hende idag og imorgen for at finde ud af hvad vi skal gøre ved mig (skrevet med smil på læberne)...

Det er jeg da glad for at høre... Det er bestemt ikke sjovt eller sundt ikke at have sovet i så lang tid... Har selv prøvet det, dog kun i 41 timer... Men godt at du har snakket med ham og fået noget at sove på og rigtig godt at du skal snakke med psykolog imorgen... Det er nemlig aldrig rart at gå med inde i sig selv....

Anmeld

3. september 2011

Moms

Hej

Jeg er ked af at læse, at du har mistet - og så endda for anden gang. Hvor må det være hårdt og hvor er det uretfærdigt.

For mig lyder det som en dårlig løsning at sidde foran fjernsynet hele dagen (selvom jeg kan forstå, du også har fået gjort noget rent :-)

Hvis du kan for smerter, tror jeg det ville være rigtig sundt for dig og din biorytme at komme udenfor i frisk luft og lave noget. Gå en tur, cykle en tur, bruge kroppen lidt. Som det er nu, er kroppen jo i hvile hele tiden (tror jeg) og oveni alle spekulationerne bliver det derfor svært at sove.

Sig til dig selv - i dag skal jeg ud og lave noget i mindst 1 time - måske 2 x ½ time hvis du ikke kan klare mere af gangen.

Jeg håber for dig, at du får sovet - ellers bliver du virkelig nødt til at få nogle sovepiller, for lige at få dig "over på den anden side".

Alt mulig held og lykke.

Moms

Anmeld

3. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Rent hormonelt kan man godt efterreagere i op til et par uger efter, med dårlig søvn og sindssyge drømme, sådan har jeg selv reageret med alle mine aborter.
Totalt knald i låget og kroppen.
Men jeg synes da lige du skal lægge dig ned og se at tvinge dig selv til at slappe lidt af.
Sæt nogle gode film eller serier på tv og så bare stene.

Og hvis du bliver ved med at bløde så voldsomt og have ondt, så se at få ringet til lægevagten og bliv kigget på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.