Da jeg boede hos min mor, havde et gadekryds af en kat og rottweiler, de var BEDSTE venner, vi fik dem samtidig i 1983... I 1994 blev vores rottweiler aflivet, og der reagerede katten ved og ikke ville spise og lå oppe på badeværelset i 14 dage... Og sørgede...
I 1996 fik jeg en hundehvalp en blandning af en cockerspaniel og golden retriver, og der reagerede katten på samme måde, ved at ligge opppe på badeværelset i 14 dage, men efter der var de bedste venner, sov i samme samme kurv spsite samtidig, når vi skulle gå tur med Bumle, vores hund, gik sofus altid med

Sofus vores kat, døde i 1999, imens vi var på job og i skole (han var meget gammel) Og da jef kom hjem fra skole, lå Bumle med ham oppe i kurven, med en pote omkring ham, og Bumle reagerede også med at være ked af det og ikke ville noget... Hun blev så desværre aflivet i 2003...
Men vi har opdraget dem og ladet de knubs ske som nu skulle ske... Den der har været der længst, vil altid vise at det er dens hjem og den der bestemmer...
Anmeld