Fast sovetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Hej...

hvornår skal man indføre faste sove tider for baby?

hvornår gjorde i det? og hva tid blev de så lagt? (både i løbet a dagen og selvfølgelig nat)

Knus

Vi begyndte med fast soverytme da vi fik at vide at Mille skulle starte i VS pr. 1/7 .. Dvs at vi startede omkring 1/5 og der var hun ca 7 mdr  og fra da af er hun blevet lagt i seng mellem 19 og 20, alt efter hvor lang tid hun har sovet til middag ..  

Men efter hun er blevet glad for at komme i VS (tog KUN 3 uger) så kan hun nogle dage komme i seng klokken 18, dvs midt i maden .. Men når hun så vågner om natten får hun flaske .. Synes bare det er så syndt at ligge hende i seng når hun ikk har spist, men når hun ikk kan holde øjnene åbne, så er der ikk meget andet at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Prinsessens'Mor<3

MelikkazMoar skriver:

godt nok, så det med om dagen er ok at have lidt løst, bare pigen selv kan finde ud at det?

- ja, spørg fordi, min svigermor mener min datter sover for meget.. for ligegyldigt hvornår hun kommer på besøg, (ligemeget hvilket tidspunktpå dagen)sover vores datter..

Altså her sover Maja gennemsnitlig ca 3-4 lure om dagen, altså er hun træt så er hun træt..

Anmeld

1. september 2011

MelikkazMoar

AnneBJ skriver:

Tænk hvis din svigermor skulle udvikle sig ligeså meget og hurtigt som en lille baby - mon ikke hun så også havde brug for søvn!

Min søn sover omkring 16 timer i døgnet, hvilket ifølge SP er helt normalt for en 5 mdr. baby... 

ja tror også melikka sover ret meget i løbet a en dag

men ja, tror sq min svigermor har glemt a hendes 6 bør for 20+ år siden også var babyer

Anmeld

1. september 2011

MelikkazMoar

MillesMor111010 skriver:

Vi begyndte med fast soverytme da vi fik at vide at Mille skulle starte i VS pr. 1/7 .. Dvs at vi startede omkring 1/5 og der var hun ca 7 mdr  og fra da af er hun blevet lagt i seng mellem 19 og 20, alt efter hvor lang tid hun har sovet til middag ..  

Men efter hun er blevet glad for at komme i VS (tog KUN 3 uger) så kan hun nogle dage komme i seng klokken 18, dvs midt i maden .. Men når hun så vågner om natten får hun flaske .. Synes bare det er så syndt at ligge hende i seng når hun ikk har spist, men når hun ikk kan holde øjnene åbne, så er der ikk meget andet at gøre

nej så er der ikke andet a gøre, når hun næsten sover allerede alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.