min værste oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Mauser.

rogerrasch skriver:

årh mange tak nhar også været ude og købe saftevand da jeg ikke er så glad for vand så jeg kan få en masse væske 

Du skal altid have en flaske saft med dig når du hår rundt også! Jeg har døjet en del med det, og Det er vildt ubehageligt, Jeg havde også i starten af min graviditet som du, lavt blodtryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

rogerrasch

Mulleunge skriver:

Du skal altid have en flaske saft med dig når du hår rundt også! Jeg har døjet en del med det, og Det er vildt ubehageligt, Jeg havde også i starten af min graviditet som du, lavt blodtryk

okay mange tak det vil jeg bestemt benytte mig af for bestemt ikke en oplevelse jeg har lyst til at prøve igen

Anmeld

3. september 2011

Mauser.

rogerrasch skriver:

okay mange tak det vil jeg bestemt benytte mig af for bestemt ikke en oplevelse jeg har lyst til at prøve igen

Det kan du desværre godt risikere jeg har jo prøvet det flere gange, du skal sætte dig så hurtigt du kan, og hjælper det ikke, så lig dig ned .. Uanset hvor du er, jeg har ligget midt på hovedbanegården sådan er det bare .. (;

Anmeld

3. september 2011

Witt

rogerrasch skriver:

oplevede godt nok den værste oplevelse i formiddags, er 17+0 idag og sad foran computeren da jeg pludselig fik det dårligt, jeg rejser mig for at gå ind i sengen og ligge lidt da jeg nåede dør åbningen og besvimede. hold kæft undskyld sproget hvor var jeg bange 

eej, sådan havde jeg det også i går, men kastede op og havde ekstreme mave smerter og vildt svimmel, besvimede jo ikke, men er jeg lige ved at tro at jeg havde gjort om jeg ikke havde lagt mig ned på sofaen..

Anmeld

4. september 2011

rogerrasch

Witt skriver:

eej, sådan havde jeg det også i går, men kastede op og havde ekstreme mave smerter og vildt svimmel, besvimede jo ikke, men er jeg lige ved at tro at jeg havde gjort om jeg ikke havde lagt mig ned på sofaen..

ja det er vildt ubehagelig, jeg kan bare huske at det rungede fuldstændig i ørene sammetidig med en form for tinitus. det næste jeg så husker er at vågne op på gulvet 

Anmeld

4. september 2011

rogerrasch

Mulleunge skriver:

Det kan du desværre godt risikere jeg har jo prøvet det flere gange, du skal sætte dig så hurtigt du kan, og hjælper det ikke, så lig dig ned .. Uanset hvor du er, jeg har ligget midt på hovedbanegården sådan er det bare .. (;

hehe ja okay fair nok ja syns bare det er vildt underligt for har haft det så nemt i graviditeten ingen kvalme, osv. har bare gået rundt som en ikke gravid der så bare får større og større mave på så vildt underligt at det pludselig skete ud af den blå luft 

Anmeld

4. september 2011

Witt

rogerrasch skriver:

ja det er vildt ubehagelig, jeg kan bare huske at det rungede fuldstændig i ørene sammetidig med en form for tinitus. det næste jeg så husker er at vågne op på gulvet 

har du kontaktet lægen ?? Ville nok være en go ide at være på den sikre side..

Heller ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

4. september 2011

rogerrasch

Witt skriver:

har du kontaktet lægen ?? Ville nok være en go ide at være på den sikre side..

Heller ringe en gang for meget end en gang for lidt

ja ringede til lægen lige efter det var sket, og han sagde det var normalt når man er gravid og at jeg sku ringe igen hvis det skete igen

Anmeld

4. september 2011

Mauser.

rogerrasch skriver:

hehe ja okay fair nok ja syns bare det er vildt underligt for har haft det så nemt i graviditeten ingen kvalme, osv. har bare gået rundt som en ikke gravid der så bare får større og større mave på så vildt underligt at det pludselig skete ud af den blå luft 

Det samme med mig (; jeg havde det heller ikke spor dårligt .. Overlægen på Hvidovre sygehus sagde til mig at det var sådan man fandt ud af at man var gravid i gamle dage ?? hehe ..

Anmeld

4. september 2011

Witt

rogerrasch skriver:

ja ringede til lægen lige efter det var sket, og han sagde det var normalt når man er gravid og at jeg sku ringe igen hvis det skete igen

Oka, så har du vel intet at være bekymret om, men ja alligevel man er altid lidt bekymret .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.