min værste oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. september 2011

rogerrasch

oplevede godt nok den værste oplevelse i formiddags, er 17+0 idag og sad foran computeren da jeg pludselig fik det dårligt, jeg rejser mig for at gå ind i sengen og ligge lidt da jeg nåede dør åbningen og besvimede. hold kæft undskyld sproget hvor var jeg bange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Lise

Ubehageligt!

Har du talt med en læge eller jordemoder siden?

Anmeld

1. september 2011

rogerrasch

Lise skriver:

Ubehageligt!

Har du talt med en læge eller jordemoder siden?

ja ringede til min mor lige efter og hun kom med det samme og ringede til vagtlægen, han sagde at det bare var fordi at blodtrykket falder meget hurtigt når man er gravid og at vi skulle ringe igen hvis det skete igen 

Anmeld

1. september 2011

Nessie

Puha, det lyder da lidt skræmmende

Håber da ikke det sker igen

Anmeld

2. september 2011

AnneH

Min jordermoder fortalte også at det kunne ske hvis ens blodsukker falder.

Men det er da ikke en sjov oplevelse.

Anmeld

2. september 2011

Mauser.

Jeg har prøvet det flere gange oplever det stadig fra tid til anden, intet farligt og meget normalt men det er pga for lavt blodsukker, sørg altid for at have noget at drikke på dig og evt et stykke chokolade. Det hjælper

Anmeld

2. september 2011

rogerrasch

Mulleunge skriver:

Jeg har prøvet det flere gange oplever det stadig fra tid til anden, intet farligt og meget normalt men det er pga for lavt blodsukker, sørg altid for at have noget at drikke på dig og evt et stykke chokolade. Det hjælper

årh mange tak nhar også været ude og købe saftevand da jeg ikke er så glad for vand så jeg kan få en masse væske 

Anmeld

2. september 2011

rogerrasch

Nessie skriver:

Puha, det lyder da lidt skræmmende

Håber da ikke det sker igen

ja det er også lidt skræmmende, så skræmmende at jeg er mega bange for at det skal ske igen, specielt fordi det absolut skulle ske da man var alene hjemme 

Anmeld

2. september 2011

rogerrasch

AnneH skriver:

Min jordermoder fortalte også at det kunne ske hvis ens blodsukker falder.

Men det er da ikke en sjov oplevelse.

det var også det vagtlægen sagde at det var fordi blodtrykket faldt ret hurtigt hvilket var normalt når man var gravid

Anmeld

2. september 2011

L.J.L

rogerrasch skriver:

oplevede godt nok den værste oplevelse i formiddags, er 17+0 idag og sad foran computeren da jeg pludselig fik det dårligt, jeg rejser mig for at gå ind i sengen og ligge lidt da jeg nåede dør åbningen og besvimede. hold kæft undskyld sproget hvor var jeg bange 

Øv, det er vildt ubehagelig at besvime, og især hvis man er gravid.

Det kan også være mangel på jern. Min mor besvimede konstant da hun var gravid, og det var jernmangel. Det er arveligt, så jeg var også meget svimmel under første halvdel af min graviditet, indtil jeg begyndte med jerntilskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.