angst for fremlæggelse hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.656 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har altid været bange og nervøs for at fremlægge foran folk . Især foran klassen . Jeg har engang gået helt i stå da mit hjerte banker og det gørOndt og jeg ryster meget og hakker. Mine læber ryster meget og kan slet ikke få noget ud . Det pinligt og træls. Laver altid god præsentation men fremlægger af helveds til.

Hvad kan man gør for at blive bedre og aldrig nervøS

Hjælp piger. Er der andre som har det som mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Anonym trådstarter

Hjælp

Anmeld

1. september 2011

Tvillingemor80

Jeg har det som dig, ved ikke hvad man skal gøre

Anmeld

1. september 2011

Mathilde

Stakkels dig! Jeg ved lige hvordan du har det... Jeg har brugt at få beroligende og betablokkere fra lægen (mest ved eksamen). Men vil nok råde dig til at nøjes med betablokkere. De sænker hjerterytme, blodtryk osv så du ikke oplever de grimme fysiske symptomer så voldsomt...eller måske slet ikke. De er guld værd, når man har det som dig.

Anmeld

1. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Hejsa. Jeg kan vist ikke hjælpe, for jeg har det på nøjagtig samme måde!

Jeg er altid godt forberedt på matrialet, så jeg ved at teksten ikke kommer bag på mig, men alligevel får jeg hjertebanken, bliver svedig, min stemme ryster og jeg hakker mig igennem mit velforberedte arbejde.

Jeg ved ikke hvordan man kan løse det. Jeg har løst det ved selv at undgå de her situationer....men det er ikke holdbart jo.

Vil bare sige : Du er ikke alene

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Stakkels dig! Jeg ved lige hvordan du har det... Jeg har brugt at få beroligende og betablokkere fra lægen (mest ved eksamen). Men vil nok råde dig til at nøjes med betablokkere. De sænker hjerterytme, blodtryk osv så du ikke oplever de grimme fysiske symptomer så voldsomt...eller måske slet ikke. De er guld værd, når man har det som dig.

Okay hvor kan man købe dem? Skal man snakke med lægen først? Og kan man tage det hver gang man skal fremlægge

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Hejsa. Jeg kan vist ikke hjælpe, for jeg har det på nøjagtig samme måde!

Jeg er altid godt forberedt på matrialet, så jeg ved at teksten ikke kommer bag på mig, men alligevel får jeg hjertebanken, bliver svedig, min stemme ryster og jeg hakker mig igennem mit velforberedte arbejde.

Jeg ved ikke hvordan man kan løse det. Jeg har løst det ved selv at undgå de her situationer....men det er ikke holdbart jo.

Vil bare sige : Du er ikke alene

Troede jeg var alene om det . Det virkelig træls

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har altid været bange og nervøs for at fremlægge foran folk . Især foran klassen . Jeg har engang gået helt i stå da mit hjerte banker og det gørOndt og jeg ryster meget og hakker. Mine læber ryster meget og kan slet ikke få noget ud . Det pinligt og træls. Laver altid god præsentation men fremlægger af helveds til.

Hvad kan man gør for at blive bedre og aldrig nervøS

Hjælp piger. Er der andre som har det som mig?

Puuuha, nej du er bestemt ikke alene! 

Jeg har altid hadet at fremlægge i klassen, jeg kan simpelthen ikke fordrage det! Eksamener? Det går ikke bedre 

Jeg har desværre ingen gode råd til dig, for jeg har aldrig fundet noget der virkede  Jeg har været på adskillige kurser igennem min arbejdsgiver de sidste 12 år, men ingen "værktøjer" der har hjulpet mig 

Anmeld

4. september 2011

Mathilde

Anonym skriver:

Okay hvor kan man købe dem? Skal man snakke med lægen først? Og kan man tage det hver gang man skal fremlægge

Ja du skal til lægen og have en recept... Ja du burde sagtens kunne tage dem hver gang

Anmeld

4. september 2011

Kruse90

øvelse øvelse og atter øvelse.
Har haft det præcist som dig.
Men efter jeg er startet på HG går det bare kanon, vi fremlægger rigtig tit, så jeg er ved at være tilpas med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.