hvordan klare i ventetiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2011

msmukke

Hvordan holder i den laaaange ventetid nu.. er ved at miste modet vi er i gang med 4 forsøg, men tvivler på at der er en bebs på vej denne gang.. hvorfor sker det ikke bare at det er vores tur?...
Har i nogen gode ideer til hvad man kan bruge vente tiden på, så man ikke tænker så meget på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

tinasandager.dk

Hej Msmukke,

Jeg kan godt forstå at det er svært at være dig/jer, når I nu er igang med 4. forsøg. Jeg ved ikke om du har hørt den der med "at I tænker også for meget på dig,..og prøv nu at slappe af"??

Desværre kan man ikke tvinge hjernen til "IKKE AT TÆNKE PÅ DET", for så er hjernen nødt til først at tænke på dèt, den ikke må,.og så er det allerede "for sent". Så mit råd til dig er at "tænk løs" og lad de svære følelser fylde lidt i dit system. Tro mig, det slipper lidt igen.

Vær god ved dig selv og lav nogle ting du elsker og som får dig i godt humør. Tænk på dig selv som en tank der skal fyldes lidt op, for det er enormt energikrævende ikke at kunne få de børn man ønsker sig,...meget mere end mange går og tror.

Jeg krydser fingre for at denne behandling lykkes for dig.

Mange hilsner,

Tina Sandager

Sygeplejerske og samtaleterapeut med speciale i barnløshedsproblematikker.

Anmeld

5. september 2011

Nessie

Det skal NOK lykkes, vejen dertil er nogle gange bare lang og føles endeløs.

Vi var i 4. ÆO før det lykkedes, og var også ved at give op, men tror også på at man skal have lov at være ked af det og frustreret, for det fylder bare så utrolig meget.

til jer, og for at det lykkes denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.