hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg ser en streg her.. Mit kamera der kan tage nærbilleder er i stykker, så billedet måtte blive med mobilen, hvilket ikke er særlig god kvalitet.. 

Jeg har lige haft mens, men min krop er ikke sig selv. tog kun en test, fordi min krop sagde til mig jeg skulle.. Der er en streg, i kan nok ikke se den?? Men kan jeg stole på det? Vil der altid være en streg der hvor den skulle være hvis nu man var gravid? .... 

ja, ved slet ikke hvad jeg skal tro.. Min krop har så mange signaler.. Men stregen er ikke ret tydelig? Okay, men vi prøver.. Billederne er en del utydelige! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

FrkT

Jeg kan godt se en svag streg. Og der er jo nogen som har mens i noget af graviditeten eller endda hele graviditeten. Bl.a. min veninde, som først fandt ud af hun var gravid i uge 25, da hun havde mens hele tiden plus hun ikke tog på eller rigtig fik nogen mave, så jeg tror da helt sikkert du er gravid. Men tag dag til lægen og få det bekræftet.

Skal man sige tillykke, eller er det mindre heldigt? 

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Jeg kan godt se en svag streg. Og der er jo nogen som har mens i noget af graviditeten eller endda hele graviditeten. Bl.a. min veninde, som først fandt ud af hun var gravid i uge 25, da hun havde mens hele tiden plus hun ikke tog på eller rigtig fik nogen mave, så jeg tror da helt sikkert du er gravid. Men tag dag til lægen og få det bekræftet.

Skal man sige tillykke, eller er det mindre heldigt? 

Neeej, du må gerne sige tillykke det er rigtig ønsket!

Tør bare slet ikke tro det, da jeg jo har haft mens???  Men ja, tog også en test, fordi jeg vidste flere havde haft mens selvom de var gravide..  

Anmeld

1. september 2011

FrkT

Anonym skriver:

Neeej, du må gerne sige tillykke det er rigtig ønsket!

Tør bare slet ikke tro det, da jeg jo har haft mens???  Men ja, tog også en test, fordi jeg vidste flere havde haft mens selvom de var gravide..  

Jamen så tillykke da 

Hvornår er det ikke hemmeligt mere? Er jo nysgerrig 

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Jamen så tillykke da 

Hvornår er det ikke hemmeligt mere? Er jo nysgerrig 

Uha, det ved jeg ikke helt.. Hvis det er rigtigt at jeg er gravid, går der nok ikke så længe.. Men uanset hvad, indenfor et par dage.  

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Op op op... 

Anmeld

1. september 2011

Mille83

Jeg kan se en lille streg - prøv og tag en ny imorgen tidlig med morgen urin så er det vist nemmere og se, glæder mig til update imorgen 

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg kan se en lille streg - prøv og tag en ny imorgen tidlig med morgen urin så er det vist nemmere og se, glæder mig til update imorgen 

Ja, har jeg også overvejet.. Men måske jeg lige skulle vente nogel dage?  

Anmeld

1. september 2011

Muffinmus

eh, jeg vil tro det er en bio du har oplevet når testen er SÅ svag over mens tid.dvs jeg tror ikke nødvendigvis du er gravid lige nu.

MEN, måske er grunden til mens og den svage test at du danner hcg for langsomt til at stoppe mens i at komme.

Tag en test om 2-3 dage, der skal den være meget tydeligere hvis der er gevisnt, og ellers vil den være negativ.

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

eh, jeg vil tro det er en bio du har oplevet når testen er SÅ svag over mens tid.dvs jeg tror ikke nødvendigvis du er gravid lige nu.

MEN, måske er grunden til mens og den svage test at du danner hcg for langsomt til at stoppe mens i at komme.

Tag en test om 2-3 dage, der skal den være meget tydeligere hvis der er gevisnt, og ellers vil den være negativ.

Den er tydeligere i virkeligheden. men tak for råd..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.