Ems30 skriver:
Jeg læste godt din tråd igår vedrørende dit besøg deroppe og at du skulle derud igen idag. Så havde faktisk set frem til denne update, men det er da utrolig trist at du er endnu mere utryg idag end du var igår.
Igår var du rigtig cool, selvom det må have været kommet som et chok at skulle derop og få at vide at hjertet bankede for hurtigt. Men du skrev at du ville være bedre til at sige det ærligt om hvordan du havde det (selvom det godt kan være en udfordring foran de vigtige mennesker der arbejder på et hospital)...
Tror også det er bedst du ringer til fg med det samme, ellers skal du måske sidde i morgen og hele weekenden og have det dårligt. Og det er ikke godt for babymama
Ja, jeg var heldigvis også ærlig i går angående mit helbred. Og man føler sig virkelig i trygge hænder som gravid, for jeg havde indtryk af, at de checker ALT, hvis bare der er mistanke om, at der er et eller andet galt. Også at jeg kom til den ekstra scanning, selvom MD-scanningen jo var perfekt. Der er de virkelig professionelle og tager en seriøst, og det er jeg helt vildt glad for 
Jeg ved ikke lige, hvorfor det lige var i går jeg blev nervøs, jeg tror bare pludselig det slog mig, at jeg manglede en forklaring og at det hele var forvirrende.. Jeg har haft den nemmeste og perfekte graviditet indtil nu, så det hele blev lige vendt på hovedet..
Men jeg har besluttet lige at se tiden an over weekenden og snakke med dem, når de ringer mandag med svar på blodprøver
Anmeld