Besværet graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Naarh, sådan en lille en fylder ikke meget Skyd hende/am ud på sengen ;b

Ej, havde vi ikke fået en kæmpe stue tror jeg heller ikke det havde været et ønske fra min side af

Fair nok, giver du så en update?

Det kan du tro. Der er desværre lidt tid endnu, skal først derhen d. 20, da jeg ellers skulle ind til en anden. Det ville jeg ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan du tro. Der er desværre lidt tid endnu, skal først derhen d. 20, da jeg ellers skulle ind til en anden. Det ville jeg ikke. 

Jeg kender følelsen, det er rarest at komme ind til sin egen jordemoder 

Anmeld

3. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Jeg kender følelsen, det er rarest at komme ind til sin egen jordemoder 

Ja, hun forslog det selv, og jeg er SÅ glad for hende, så det var slet ikke noget der skulle diskuteres. 

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, hun forslog det selv, og jeg er SÅ glad for hende, så det var slet ikke noget der skulle diskuteres. 

Smart ;b

Anmeld

3. september 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

Min alder er bare en bonus fordi min krop er i den alder den bedst kan føde i, så det er jeg slet ikke bekymret over

Det håber jeg også  

Nu tænkte jeg også mere på regler i forhold til hjemmefødsel, ved ik om der kan være noget der, når du er under 18

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Nu tænkte jeg også mere på regler i forhold til hjemmefødsel, ved ik om der kan være noget der, når du er under 18

Nej, det er der ikke, heller ikke med at jeg skal gå til en anden jordemoder eller noget, jeg skulle til en samtale på hospitalet og det gik hurtigt, og så skal jeg derind til en mere magentil og scanning - alle tre ting er tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.