Besværet graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Kløver

besværeret graviditete, der tænker jeg større komplikationer, feks mange plukveer, hvor de vurderer man kan gå i fødsel, fødslen går tidligt igang (før 37 fulde uger) meget svær bækkenløsning, svangerskabsforgiftning, eller lignende, andet der måske også kan hinde er feks grviditetssukkersyge. Synes da du skulle tage en snak med JM om hvad planen er når i nærmer jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

-Sigrid-

Camillakn skriver:

Heh, det jo det. Kan være man ender med at stå og føde fordi det er mest behageligt

Men håber da det kommer til at gå vildt godt, og ender lige som du vil have det

Det gør jeg også, og mange tak

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

besværeret graviditete, der tænker jeg større komplikationer, feks mange plukveer, hvor de vurderer man kan gå i fødsel, fødslen går tidligt igang (før 37 fulde uger) meget svær bækkenløsning, svangerskabsforgiftning, eller lignende, andet der måske også kan hinde er feks grviditetssukkersyge. Synes da du skulle tage en snak med JM om hvad planen er når i nærmer jer

'Amen så er jeg jo ikke i nærheden af endnu

Jep det var også planen, men ... Bliver jo nervæs og der er en måned før jeg skal derind igen

Anmeld

2. september 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

'Amen så er jeg jo ikke i nærheden af endnu

Jep det var også planen, men ... Bliver jo nervæs og der er en måned før jeg skal derind igen

tror ikke du behøver bekymre dig endnu, sådan som du har beskrevet over for mig, tror jeg ikke du skal bekymre dig, det eneste på nuværende tidspunkt jeg tror der kan gøre noget ved om du får lov at føde hjemme er din alder, og/eller om din situation ændres nu tættere du kommer på, men sådan er det jo for alle, man kan ikke vide sig sikker, men det skal nu nok gå fint det hele

Anmeld

2. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Ja, hvor går grænsen for sådan en besværet graviditet? 

Ja, vil jo gerne føde hjemme, og det er jo meget ikke-anbefalet at gøre det hvis man har en besværet graviditet. Så går den ved bækkenløsning, eller hvor? o:

Bum bum. Altså jeg har forstået det som, at man ikke kan få lov at føde hjemme, hvis der er noget med baby som kan være alarmerende. Men bækkenløsning skulle så vidt jeg ved, ikke have noget at gøre med hvordan fødslen forløber! Men må være dig svar skyldig, da jeg ikke er helt så klog på det endnu. Det er blot det jeg har læst mig til.

Jeg må spørge min Jordemoder. 

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid- skriver:

Ja, hvor går grænsen for sådan en besværet graviditet? 

Ja, vil jo gerne føde hjemme, og det er jo meget ikke-anbefalet at gøre det hvis man har en besværet graviditet. Så går den ved bækkenløsning, eller hvor? o:

Bum bum. Altså jeg har forstået det som, at man ikke kan få lov at føde hjemme, hvis der er noget med baby som kan være alarmerende, eller kan påvirke barnet under fødslen mere end almindeligvis. Men bækkenløsning skulle så vidt jeg ved, ikke have noget at gøre med hvordan fødslen forløber! Men må være dig svar skyldig, da jeg ikke er helt så klog på det endnu. Det er blot det jeg har læst mig til.

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

tror ikke du behøver bekymre dig endnu, sådan som du har beskrevet over for mig, tror jeg ikke du skal bekymre dig, det eneste på nuværende tidspunkt jeg tror der kan gøre noget ved om du får lov at føde hjemme er din alder, og/eller om din situation ændres nu tættere du kommer på, men sådan er det jo for alle, man kan ikke vide sig sikker, men det skal nu nok gå fint det hele

Min alder er bare en bonus fordi min krop er i den alder den bedst kan føde i, så det er jeg slet ikke bekymret over

Det håber jeg også  

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Bum bum. Altså jeg har forstået det som, at man ikke kan få lov at føde hjemme, hvis der er noget med baby som kan være alarmerende, eller kan påvirke barnet under fødslen mere end almindeligvis. Men bækkenløsning skulle så vidt jeg ved, ikke have noget at gøre med hvordan fødslen forløber! Men må være dig svar skyldig, da jeg ikke er helt så klog på det endnu. Det er blot det jeg har læst mig til.

Jamen så tror jeg du er bedre end mig til at læse, for kunne bare ikke finde ud af hvor grænsen gik Tvillinger og uden for det normale fødeområde, og så kunne jeg ikke finde mere end "kompliceret" 

Nysgerrighed eller for at hjælpe? ;b

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid- skriver:

Jamen så tror jeg du er bedre end mig til at læse, for kunne bare ikke finde ud af hvor grænsen gik Tvillinger og uden for det normale fødeområde, og så kunne jeg ikke finde mere end "kompliceret" 

Nysgerrighed eller for at hjælpe? ;b

Hehe begge dele!   Synes det kunne være sjovt at høre hvad Jordemoderen siger.  Har selv overvejet hjemmefødsel, men det er der desværre ikke plads til. 

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe begge dele!   Synes det kunne være sjovt at høre hvad Jordemoderen siger.  Har selv overvejet hjemmefødsel, men det er der desværre ikke plads til. 

Naarh, sådan en lille en fylder ikke meget Skyd hende/am ud på sengen ;b

Ej, havde vi ikke fået en kæmpe stue tror jeg heller ikke det havde været et ønske fra min side af

Fair nok, giver du så en update?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.