Hjææælp mig med at vælge et foto!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Maria-s

DK skriver:

Hej

Vi var jo hos fotografen og havde 60 min. fotosession. Richard var kun glad de første 14 min. og så blev han træt og suuur. Mikkel kom til aller sidst og så kunne han igen smile lidt.

Nå. Men det er heldigvis blevet til mange gode alligevel og jeg kan ikke vælge. Jeg tænker at vi skal have 2 af dem begge, og så 1 kun af Kirstine. Charlotta har kun nået at redigere det første foto, men vil redigere dem vi vælger (grunden til der er nogen af Kirstine alene er at Richard var rasende og der var ekstra "tid" så hun tog nogen af Kirstine, der nød det).

Men hvilke?

Der står nr. nederst (ex. 3/39)

http://www.gallery.mirandafoto.dk/2011/Lu%CC%88tkenGallery/

7,14,15, 18, 19 og 36/38

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Maria-s

businesstigger skriver:

Lækre billeder!

Dem jeg lige umiddelbart bedst kunne lide var:

Begge to - 4,7,14,18,19,

Kristine - 1,25,26,32,36,37

Ved godt det var flere end du skal bruge ... det er ikke nemt

hehe hvor sjovt, vi er da næsten enige! Jeg så ikke alle andres svar før jeg "stemte"

Vi er i hvert fald mange der har stemt 7, 15, 18 og 19 når det drejer sig om dem begge Men ja det er jo stadig også for mange.....

Anmeld

2. september 2011

Mettemus

Nu har jeg lige set dem igen og er kommet frem til... alle 39!

Hmmm ...

Anmeld

2. september 2011

Kit

Sikke nogle dejlige og smukke unger du har

Jeg stemmer på nr. 7, 9 & 24

Anmeld

2. september 2011

DK

Bred enighed om nr. 7! Det synes jeg også er mega godt selv!

Hmm... svært svært svært. Jeg tror jeg vil høre hvad det koster at købe dem som fil. Evt. hvis vi køber 4-5 billeder fremkaldt og så får resten uredigerede...

Anmeld

2. september 2011

businesstigger

DK skriver:

Bred enighed om nr. 7! Det synes jeg også er mega godt selv!

Hmm... svært svært svært. Jeg tror jeg vil høre hvad det koster at købe dem som fil. Evt. hvis vi køber 4-5 billeder fremkaldt og så får resten uredigerede...

Da vi havde været hos fotografen her i sidste mnd. fik vi cd'en med med billederne (uredigerede) hvis vi købte for x antal kr. og ellers kunne vi købe den. Jeg synes det er rigtig fedt at have dem alle og digitalt så kan man fremkalde dem lige så store, små og ofte man har lyst.

Anmeld

2. september 2011

Sofia

Var det ikke noget med du fik dem alle på en cd? eller har jeg misforstået.. sidder og tumler med det der iphone.. føler mig dum!

Anmeld

3. september 2011

Molly8

Sikke da nogle skønne unger! - Jeg er enig med Mettemus: Dem alle sammen

Jeg kan nu især godt lide de lidt "skæve" billeder, som Kirstine med svingende hår på billede 31 og Richard, der bliver spist på billede 18   1 og 15 er nu også skønne.. og.. og.. alle de andre

Kh Molly

Anmeld

3. september 2011

Rødhætte

Kan desværre ikke hjælpe dig.. De er jo super gode alle sammen synes dog nummer 8 er ekstra god

Anmeld

4. september 2011

DK

Vi har jo betalt for et billede og det får vi på print og cd. men vi vil jo gerne have flere. Hun har givet et tilbud der hedder 15 fotos på cd + 4 print ekstra for 1660 kr. Men det synes jeg måske er lidt dyrt? Men er det fordi at jeg ikke ved hvad fotografi normalt koster?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.