Hjææælp mig med at vælge et foto!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. september 2011

DK

Hej

Vi var jo hos fotografen og havde 60 min. fotosession. Richard var kun glad de første 14 min. og så blev han træt og suuur. Mikkel kom til aller sidst og så kunne han igen smile lidt.

Nå. Men det er heldigvis blevet til mange gode alligevel og jeg kan ikke vælge. Jeg tænker at vi skal have 2 af dem begge, og så 1 kun af Kirstine. Charlotta har kun nået at redigere det første foto, men vil redigere dem vi vælger (grunden til der er nogen af Kirstine alene er at Richard var rasende og der var ekstra "tid" så hun tog nogen af Kirstine, der nød det).

Men hvilke?

Der står nr. nederst (ex. 3/39)

http://www.gallery.mirandafoto.dk/2011/Lu%CC%88tkenGallery/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

PeruBaby

Uhh, jeg kan godt forstå at det er svært at vælge... her er mine faviritter:

Af de to sammen: 5, 7, 11, 16, 18

Af Kirstine: 1, 25, 37

Nu kommer det jo selvfølgelig an på hvad I skal bruge dem til, men hvis jeg SKULLE vælge 3 ville det nok blive; 5, 18 og 37 

Anmeld

1. september 2011

businesstigger

Lækre billeder!

Dem jeg lige umiddelbart bedst kunne lide var:

Begge to - 4,7,14,18,19,

Kristine - 1,25,26,32,36,37

Ved godt det var flere end du skal bruge ... det er ikke nemt

Anmeld

1. september 2011

Rosa

Ejj, det er den umulige opgave!!!! Fååårk, hvor har du bare lækre unger, det er da fuldstændigt urimeligt at man kun må vælge 3!!!! Jeg synes 11 og 16 var ekstra gode, men med Kirstine alene - jamen det kunne være dem alle sammen!!!! 

Anmeld

1. september 2011

AnneBJ

1, 5, 7, 18 og 33

Anmeld

1. september 2011

Mettemus

GODT det ikke er mig der kun skal vælge tre - derfor får du lige mine syv yndlings:

Af dem begge to nr. 3, 9, 19, 29

Af (smukke!) Kirstine nr. 1 (min yndlings yndling!), 24, 37

Hmmm ... hvad koster ... 39?

Anmeld

1. september 2011

Diana...

Åhh nogen gode billeder  smukke smukke smukke børn. Jeg kan ikke lige vælge men kørte også lige hurtigt i gennem denne gang, da jeg skal til lægen omlidt. Jeg kikker lige igen senere. 

Anmeld

1. september 2011

piadas

Årh, Ditte, hvor er det da bare nogle fantastiske billeder! Vi har også været hos fotograf, men dem kan I få at se senere, når vi har fået dem.

Det er da ikke ret nemt at vælge, hva!!

Nå, men jeg synes 1, 3 (men Richards ansigt fra nr. 2 - det kan de godt flytte - det kunne ham der tog billeder af os i hvert fald), 13, 16, 19, 32, 33, 36, 37, 39.

Æj, de er gode - dem af Kirstine med håret, der flyver overalt!

Anmeld

2. september 2011

Sofia

De er da blevet super gode, fint tøjvalg

EJJJJJJJJ Kirstine med udslået hår, det har jeg ikke set før, helt ny verden der åbner sig der - jeg ELSKER 33/39 af hende!!!!!!!!!!!!!

Og så er 15/39 fantastisk af dem begge, rigtig sejt billede! Men 14/39 er også vildt godt!

Håber I hygger jer i Hals!

Anmeld

2. september 2011

CA

Sikke en umulig opgave!!! Lækre børn! Jeg har været meget hård og er faktisk kommet ned på 3 af dem begge og en af Kirstine. PLUS et jeg nok ikke kunne lade være med at fremkalde, hvis det var mig

Jeg har valgt:

2,7,15 af dem begge to

36 af din smukke smukke Kirstine

21 er meget fjottet og meget magisk på en eller anden måde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.