Hej Alle...
Er ny her og har luret lidt men synes ikke umiddelbart jeg kan finde det svar jeg søger..
Til en begyndelse skal jeg lige kort fortælle at jeg er snart 36 år og i forvejen Mor til en dejlig krudtugle på 2 år.
Vi kunne godt tænke os at blive gravide og har kun prøvet i 3 mdr så ingen stress over det endnu
Men nu bliver jeg lidt i tvivl om hvornår jeg egentlig har ægløsning og hvornår det så er "for sent" at befrugte ægget. Eksemplet er som følger. Jeg havde en positiv test på dag 14 om morgenen ( søndag) men samtidig mange mens smerter og niv i underlivet. Om aftenen var vi begge så trætte da vi havde været i byen dagen før, uden alkohol for mit vedkomne
) så vi var først sammen mandag aften, altså ca 36 timer efter positiv test og niv i underlivet.
Nu ved jeg så ikke om det jeg mærkede var selve ægløsningen og man fra søndag morgen så skal tælle de ca 12 timer frem hvor ægget stadig kan befrugtes el om man skal gå efter den positive test og tænke at man så rent faktisk har ramt plet da man siger at ægløsningen er ca 24-36 timer efter positiv test. Det skal siges at den mandag morgen allerede var negativ igen.....
Nogen der kan måske har oplevet det samme el ved lidt mere om det jeg skriver?? Håber ikke det er for rodet og usammenhængende, synes bare det er rart at vide om man skal gå efter testen el niv i maven
..
Anmeld