Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Topp skriver: få lavet en synstest og køb hos www.lensway.dk - de er billige Køb ikke dem fra netto - da du helt sikkert ikk har samme syn på begge øjne og du skal bruge dem i skole hvilke er en del timer om dagen.
få lavet en synstest og køb hos www.lensway.dk - de er billige
Køb ikke dem fra netto - da du helt sikkert ikk har samme syn på begge øjne og du skal bruge dem i skole hvilke er en del timer om dagen.
Fin idé men det kræver jo at du har alle de tal.. altså hvad er dit øjes akse, pupilafstand osv., for at få nogle der passer præcist
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstråle2011 skriver: Fin idé men det kræver jo at du har alle de tal.. altså hvad er dit øjes akse, pupilafstand osv., for at få nogle der passer præcist
det måler de jo ved optiker - og man har "krav" på at få på skrift hvad de har målt
pupil afstand måler man inde på deres hjemmeside - SKIDE smart - man tager et billede og markere pupiller - så regner den det ud
jeg har købt ved optikhuset og alt i alt gav jeg 1200 kr for mine briller.
Topp skriver: det måler de jo ved optiker - og man har "krav" på at få på skrift hvad de har målt
Har man ligefrem KRAV på det ? Også dem der laver gratis synstest ? :b
Og hvad med en øjenlæge ? Kan de ikke også lave synstest ? :b
Topp skriver: pupil afstand måler man inde på deres hjemmeside - SKIDE smart - man tager et billede og markere pupiller - så regner den det ud
Ok.. men jeg ville ikke gøre det Ens øjne er ikke til at spøge med og briller skal passe 100% til en for at de "hjælper"
jeg vandt et par briller hos lensways, nogle gange har de en konkurrence på deres facebook hvor man kan vinde et ud af 1000 par, kendte styrken da jeg lige havde været ved en øjenlæge.
Maja_4000 skriver: Har man ligefrem KRAV på det ? Også dem der laver gratis synstest ? :b Og hvad med en øjenlæge ? Kan de ikke også lave synstest ? :b
jo en øjenlæge kan også - der er dog laaaang ventetid
SjeBets skriver: jeg vandt et par briller hos lensways, nogle gange har de en konkurrence på deres facebook hvor man kan vinde et ud af 1000 par, kendte styrken da jeg lige havde været ved en øjenlæge.
jeg har også vundet derinde - super koncept
Topp skriver: jo en øjenlæge kan også - der er dog laaaang ventetid
kommer an på hvor i landet man kommer fra, jeg fik tid ugen efter hos min øjenlæge. både mig og tøsepigen gjorde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128