vægttab efter fødsel :S hvor meget tabte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

kiwilouise

DortheSimonsen skriver:

Jeg  tog 28kg. på og havde smidt 35kg. 4 måneder efter fødslen

wow virkelig  røg det bare af eller gjorde du noget for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Carina1977

kiwilouise skriver:

ja jeg har levet rigtig godt i min graviditet men hold kæft hvor jeg fortryder nu at jeg ikke bare tænkte en lille smule over hvad jeg proppede i munden.

jeg har taget 20 kg på i min graviditet og jeg kan ikke passe noget af mit tøj. det er 3 uger siden jeg fødte og jeg håbede da på at der ville ryge lidt af efterhånden men min vægt står bare stille. hvor er det frustrerende at have hele klædeskabet fyldt med tøj der passede med min figur dengang. hvis jeg prøver at tage noget af det på nu så ligner jeg noget der er løgn.

det mest frustrerende er at jeg smed 50 kg inden jeg blev gravid og nu føler jeg bare at jeg skal starte forfra.

jeg er så klar på at starte løbeturen op igen, fodbold, volley og fitness men min sundhedsplejerske siger at jeg skal vente lidt endnu til kroppen er blevet normal.

hvor lang tid gik der til i smed de fleste af jeres kilo?

Jeg tog 2 kilo på under graviditeten....de var jo allerede væk, da jeg havde født. jeg vejede mig da jeg kom hjem fra sygehuset, og der vejede jeg 14 kilo mindre i forhold til før jeg blev gravid.

Skal lige siges at jeg havde kvalme og opkast igennem det meste af graviditeten.

Men spis fornuftigt....så skal vægten nok falde igen

Anmeld

1. september 2011

kiwilouise

Babymor2010 skriver:

Åhh, hvor jeg ved hvordan du har det! Mine bukser fra før graviditeten ligger i mit tøjskab og rækker tunge af mig 

Jeg endte på +22 kg. Nu efter 10 mrd. har jeg "stadig" kun tabt de første 10 kg. Jeg VIL tilbage i de bukser, men jeg tager det stille og roligt  

10 kg er da bedre end ingenting  jeg blev bare så frustreret idag da vægten ikke vil flytte sig nogen steder og jeg synes jeg gør så meget for netop at tabe mig

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

kiwilouise skriver:

10 kg er da bedre end ingenting  jeg blev bare så frustreret idag da vægten ikke vil flytte sig nogen steder og jeg synes jeg gør så meget for netop at tabe mig

Ja det er bedre end ingenting, men det er frustrerende når vægten ikke flytter sig, og man ved at man gør noget for det 

Men efter jeg har fået min mens og startet på p-piller igen, så går det den rigtige vej - der er gang i systemet igen 

Anmeld

1. september 2011

chael

kiwilouise skriver:

ja jeg har levet rigtig godt i min graviditet men hold kæft hvor jeg fortryder nu at jeg ikke bare tænkte en lille smule over hvad jeg proppede i munden.

jeg har taget 20 kg på i min graviditet og jeg kan ikke passe noget af mit tøj. det er 3 uger siden jeg fødte og jeg håbede da på at der ville ryge lidt af efterhånden men min vægt står bare stille. hvor er det frustrerende at have hele klædeskabet fyldt med tøj der passede med min figur dengang. hvis jeg prøver at tage noget af det på nu så ligner jeg noget der er løgn.

det mest frustrerende er at jeg smed 50 kg inden jeg blev gravid og nu føler jeg bare at jeg skal starte forfra.

jeg er så klar på at starte løbeturen op igen, fodbold, volley og fitness men min sundhedsplejerske siger at jeg skal vente lidt endnu til kroppen er blevet normal.

Uha, da jeg ventede min datter, der tog jeg 32 kg på Dem kunne jeg heller ikke rigtig komme af med. Tabte lidt efter fødseln, men kunne ikke komme i mine gamle bukser eller bluser.

Tabte små 10 kg.

Da jeg så blev gravid med min søn, der tabte jeg mig i starten af graviditeten 8-9 kg og jeg tog dem på igen, men holdt den ellers på 0 kg.
Det var jeg ret stolt over

Og efter jeg fødte ham, der tabte jeg mig 12 kg.

Og har så ligget og svinget.

Nu er jeg gravid igen og har vel taget omkring 10 kg.

Og satser på at tabe mig omkring 15 kg når jeg har født.

Jeg kommer nok aldrig ned på min før vægt igen, men jeg vil da bare gerne af med noget af det, så jeg kan holde ud at se på mig selv igen

*Camilla 36+1

Anmeld

1. september 2011

DortheSimonsen

kiwilouise skriver:

wow virkelig  røg det bare af eller gjorde du noget for det?

Jeg ammede kun de første 4 uger.
Ellers gik jeg lange ture, og trænede lidt der hjemme, når den bette sov  

Anmeld

1. september 2011

kirsti

jeg vejede 78 inden jeg blev gravid, 84kg lige inden jeg fødte og 62kg 1,5mdr efter jeg havde født

Anmeld

1. september 2011

Anneiris

kiwilouise skriver:

Åhh, jeg levede også godt under min graviditet.
Jeg vejede 56 da jeg blev gravid, og sluttede med at veje 72. :O
- Nu, 10 mdr efter vejer jeg blot 50,1
Ca 3 mdr efter min graviditet vejede jeg 52,6. Det er bare om at gå en masse ture, og danse en masse der hjemme. Jeg er FØRST lige begyndt i fitness da jeg gerne vil ned på 45 kg. Men altså.. Du behøver ikke tage til fitness, bare gå hvér dag, i et par timer, i mens baby sover. Dét gjorde jeg

Anmeld

1. september 2011

S.Maria

Jeg tog 15 kg på og de var alle væk efter tre måneder.

Anmeld

1. september 2011

A&F

Jeg tog 11 kg på under graviditeten, og efter fødslen tabte jeg 13 kg de første 5 uger. Du har lige født, du skal nok tabe dig ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.