Hej Eva!
Jeg har en stor krise i dag.....jeg er tæt på at drøne op efter noget slik, for jeg føler det hele bare kan være lige meget!!
Jeg er jo i gang med min nye kostomlægning, hvor jeg bruger min sunde fornuft.
Men....jeg har bare altid været på slankekur når jeg skulle tabe mig. Jeg har tabt mig, men aldrig kunnet holde det. Den klassiske

Nu har jeg været i gang med min sunde livsstil i et stykke tid....har haft et par kriser undervejs, men klaret det. Men jeg er bare så bange for, at jeg ikke kan tabe mig på den her måde!! Ja, det lyder dumt, for regnstykket er jo simpelt, men når jeg har fulgt en kur, har jeg vidst jeg kunne tabe mig. Denne gang her er jeg bare så bange for, at jeg ikke kan tabe mig.......fordi det i mit hoved ikke kan lade sig gøre uden at gå på kur!
Har du haft en sådan krise før? Har du egentlig nogensinde fulgt en slankekur?
Jeg havde besøg af min morbror i dag, som har totalt omlagt sin kost og tabt 15 kilo. Han lever helt normalt i dag, holder vægten, motionere og spiser alt - men med måde.
Ja, jeg kan godt se det er den rigtige og eneste måde, han har heller ikke taget på bagefter vægttabet, for han skulle ikke vende tilbage til nogle forkerte kostvaner.
MIn fornuft siger mig det er rigtigt, men i mit hoved kan jeg bare slet ikke få det til at hænge helt sammen............kan du hjælpe??
Knus
Lone
Anmeld