Hvad er din ærlige mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er to fine navne, men synes at det bliver for langt i daglig tale. Jeg ville nok vælge Alberte som fornavn og kaldenavn, og så Olivia som mellemnavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Loa

Jeg FATTER ikke hvorfor man skal børnene dobbeltnavne

Syntes det er lidt synd, bøvlet, besværligt at skulle kalde på dem med sådan et langt navn. Tror umiddelbart jeg ville vælge at kalde hende Alberte til fornavn og Olivia til mellemnavn, det syntes jeg tilgengæld er super sødt

Anmeld

1. september 2011

DortheSimonsen

Jeg er helt vild med det!
Det lyder helt fantastisk i mine ører  

Anmeld

1. september 2011

Alba

Sødt på skrift men hele 7 stavelser er rimelig/for langt synes jeg.

Anmeld

1. september 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

om navnet Alberte Olivia?

Jeg er personligt helt tosset med det, men min umiddelbare problematik er, om det bliver for bøvlet når man f.eks. skal kalde på sit barn?

Kan godt li det.. men ville nok vælge Olivia som mellemnavn..

Min niece hedder f.eks Claudia Lykke, men bliver kun kaldt claudia, og den anden Isalina Lucia.. Og bliver også kun kaldt Isalina...

Anmeld

1. september 2011

musse1

jeg kan rigtig godt li det, og syns da bestemt du skal vælge det 

Anmeld

1. september 2011

Glad Giraf

Anonym skriver:

om navnet Alberte Olivia?

Jeg er personligt helt tosset med det, men min umiddelbare problematik er, om det bliver for bøvlet når man f.eks. skal kalde på sit barn?

Jeg synes det er vildt sødt... Men som andre skriver tror jeg også at hun kun vil blive kaldt Alberte, og det er MEGET langt at kalde...

Vi overvejede også at vores skulle hedde Liva Sofie... Men vi syntes også det blev for langt, da det er vigtigere for mig at hun får mit familie mellemnavn... Planen er derfor nu at hun skal hedde Liva Rædkær Bentzen... Synes tre navne er mere end rigeligt... Så lange er stregerne heller ikke når man skal skrive sit fulde navn

Anmeld

1. september 2011

Camillee

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt med Valentin - er det hans mellemnavn:0)

Vi hedder Valentin til efternavn:0)

Og til TS, synes de er flotte sammen men ville ikke bruge begge som kalde navne:0) Har selv Asta Emilie - men hun blive kun kaldt Asta:0)

Ja det er hans mellemnavn, Synes det er så smukt (:

smukt efternavn

Anmeld

1. september 2011

LilyMarleen

Jeg syntes da faktisk at det er meget sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.