Hvad er din ærlige mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anonym trådstarter

om navnet Alberte Olivia?

Jeg er personligt helt tosset med det, men min umiddelbare problematik er, om det bliver for bøvlet når man f.eks. skal kalde på sit barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Moar'en

Anonym skriver:

om navnet Alberte Olivia?

Jeg er personligt helt tosset med det, men min umiddelbare problematik er, om det bliver for bøvlet når man f.eks. skal kalde på sit barn?

Nu er jeg ikke ret meget til dobbel navne, jeg synes begge navne er søde, men jeg vil personligt kun vælge et

Men hvis du vælger begge 2 tror du så ikke at din datter bare vil komme til at blive kaldt Alberte? Jeg synes det blive et langt navn hvis du vil kalde hende Alberte Olivia hver gang du snakke med hende, eller andre gør, men i sidste ende er det jo hvad du føler for og ikke så meget hvad andre mener

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Moar'en skriver:

Nu er jeg ikke ret meget til dobbel navne, jeg synes begge navne er søde, men jeg vil personligt kun vælge et

Men hvis du vælger begge 2 tror du så ikke at din datter bare vil komme til at blive kaldt Alberte? Jeg synes det blive et langt navn hvis du vil kalde hende Alberte Olivia hver gang du snakke med hende, eller andre gør, men i sidste ende er det jo hvad du føler for og ikke så meget hvad andre mener

Lige præcis også min tanke, men jeg KAN simpelthen bare ikke vælge...........SUUUUUK

Anmeld

1. september 2011

Moar'en

Anonym skriver:

Lige præcis også min tanke, men jeg KAN simpelthen bare ikke vælge...........SUUUUUK

jamen kan du så ikke give hende begge navne og så kun kalde hende det ene. Altså Alberte til fornavn og olivia til mellemnavn?

Anmeld

1. september 2011

Camillee

min ærlige mening? Jeg kan godt lide det  

Vi har selv en Elias Valentin, til dagligt hedder han kun Elias.
så mon ikke at det kun ville blive en Alberte til dagligt?

Anmeld

1. september 2011

Camillee

Anmeld

1. september 2011

maria_wlt

Det er fint, men jeg ville ikke bruge begge navn som kalde navne.. Simpelthen for meget

Anmeld

1. september 2011

miinimeal

jeg syntes det er lidt sejt da jeg selv hedder Olivia og min søn hedder Albert(;

men syntes det er sødt

Anmeld

1. september 2011

B&J

Det er ikke lige mig... men bare du kan lig det så er det jo helt igennem fantastisk

Anmeld

1. september 2011

Valle81

Camillee skriver:

Ej hvor sjovt med Valentin - er det hans mellemnavn:0)

Vi hedder Valentin til efternavn:0)

Og til TS, synes de er flotte sammen men ville ikke bruge begge som kalde navne:0) Har selv Asta Emilie - men hun blive kun kaldt Asta:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.