uhhh...det gøs i mig da din profil var væk...og jeg manglede dig godt nok...sådan må du bare ikke forlade os mere...pludselig følte jeg bare du forsvandt og der er dælme langt til hvor du bor, når det brænder i en for at få fat i dig.
men når det er sagt, så kan jeg sgu godt forstå dig, for lige nu sker der så fantastisk meget for os alle, nogle bliver gravide, andre mister job, andre igen er tilbage på job, nogen er ved at forlade deres mænd, og andre igen skal giftes...
pludselig er det jo ikke kun vores dejlige børn der fylder, men der sker virkelig så meget for os alle, at det kan blive svært at forholde sig til alt.
Jeg tror på det er nu vores venskaber skal prøves, og vi virkelig finder ud af om vi har brug for hinanden, og det tror jeg faktisk vi har, for vi har trodsalt delt noget af det vigtigste i vores liv, nemlig fødslen af vores juli07 børn.
jeg håber du bliver her den her gang, uden at komme på "jeg smutter" tanker, for her blev godt nok tomt!
og det med din dårlige samvittighed...der kan jeg altså følge dig 100%, og selv om lysten ikke er der nu, så kan den måske komme tilbage engang!
stort knus fordi du fandt gejsten igen!
Anmeld