Her er jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Ny mor

Kære dejlige jul07 tøser,

Jeg har været off-line længe - synes lige pludselig jeg brugte alt for meget tid foran computeren. Jeg kan bare ikke lade være med at involvere mig 100% i jer når jeg er "med", så jeg bliver stresset hvis jeg ikke får læst med jævnligt.....

Det har været skønt at have "mere tid" til IRL venner og aktiviter, MEN for fanden da, da først jeg havde slettet mig og fik mail fra Helle30 om at jeg var efterlyst, og ikke bare kunne svare herinde føte jeg mig virkelig sådan her

Og så har der lige været det med barn 3 - det har fyldt SÅ meget i mit hoved siden i sommer, da Peter endelig var med på idéen, og jeg først troede jeg var gravid og ikke var det, blev gravid og mistede, har prøvet 2 gange efter min MA, MEN jeg må indrømme at jeg ikke gider flere tanker om graviditet og gerne vil "nøjes" med de to børn jeg har. Jeg har bare næsten haft "dårlig samvittighed" over at ikke ville alligevel, nu jeg var gravid....ja, det lyder langt ude...kan godt forstå hvis i ikke fatter hvad jeg mener.....jeg har bare slet ikke kunne overskue at skrive det herinde, da det ikke kun er jer der læser det.

Nå, men nu det snart et år siden mange af os mødtes for første gang IRL til skøn fest hos Loggi - jeg tror jeg trænger til at gense jer IRL for rigtig at være med igen

Håber vi får stablet noget på benene i feb., og jeg må være med igen

Forvirret og rodet hilsen
Birgitte (som stadig jer MEGET på min egen snørklede måde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

ivfmarie

Hej søøødeste techno-mutter!

Du har været savnet! Selvfølgelig vil det da fylde meget i ens univers med den tabte graviditet - og alt det andet... Kan godt forstå at du måtte cutte forbindelsen her, for at få forbindelse i den virkelige verden igen - sådan føler jeg også nogengange.

Dejligt at du har mod på at prøve os lidt igen

Marie

Anmeld

15. januar 2009

Ny mor

ivfmarie skriver:

Hej søøødeste techno-mutter!

Du har været savnet! Selvfølgelig vil det da fylde meget i ens univers med den tabte graviditet - og alt det andet... Kan godt forstå at du måtte cutte forbindelsen her, for at få forbindelse i den virkelige verden igen - sådan føler jeg også nogengange.

Dejligt at du har mod på at prøve os lidt igen

Marie

Tak, søde IVF - dejligt at nogle forstår man engang i mellem må stække stikket ud, så at sige.....

Birgitte (i fuld gang med at opdatere mig )

Anmeld

15. januar 2009

Loggidut

uhhh...det gøs i mig da din profil var væk...og jeg manglede dig godt nok...sådan må du bare ikke forlade os mere...pludselig følte jeg bare du forsvandt og der er dælme langt til hvor du bor, når det brænder i en for at få fat i dig.

men når det er sagt, så kan jeg sgu godt forstå dig, for lige nu sker der så fantastisk meget for os alle, nogle bliver gravide, andre mister job, andre igen er tilbage på job, nogen er ved at forlade deres mænd, og andre igen skal giftes...

pludselig er det jo ikke kun vores dejlige børn der fylder, men der sker virkelig så meget for os alle, at det kan blive svært at forholde sig til alt.
Jeg tror på det er nu vores venskaber skal prøves, og vi virkelig finder ud af om vi har brug for hinanden, og det tror jeg faktisk vi har, for vi har trodsalt delt noget af det vigtigste i vores liv, nemlig fødslen af vores juli07 børn.

jeg håber du bliver her den her gang, uden at komme på "jeg smutter" tanker, for her blev godt nok tomt!

og det med din dårlige samvittighed...der kan jeg altså følge dig 100%, og selv om lysten ikke er der nu, så kan den måske komme tilbage engang!

stort knus fordi du fandt gejsten igen!

Anmeld

15. januar 2009

BellaT

Hey Birgitte!

Jeg forstår godt det der med at trække stikket ud. Både for ens egen verdens skyld, men også for sine følelsers skyld.. Kan godt forstå dig. Men du må sgi ikke slette din profil igen!

fra Helle...

Anmeld

15. januar 2009

Ny mor

Loggidut skriver:

uhhh...det gøs i mig da din profil var væk...og jeg manglede dig godt nok...sådan må du bare ikke forlade os mere...pludselig følte jeg bare du forsvandt og der er dælme langt til hvor du bor, når det brænder i en for at få fat i dig.

men når det er sagt, så kan jeg sgu godt forstå dig, for lige nu sker der så fantastisk meget for os alle, nogle bliver gravide, andre mister job, andre igen er tilbage på job, nogen er ved at forlade deres mænd, og andre igen skal giftes...

pludselig er det jo ikke kun vores dejlige børn der fylder, men der sker virkelig så meget for os alle, at det kan blive svært at forholde sig til alt.
Jeg tror på det er nu vores venskaber skal prøves, og vi virkelig finder ud af om vi har brug for hinanden, og det tror jeg faktisk vi har, for vi har trodsalt delt noget af det vigtigste i vores liv, nemlig fødslen af vores juli07 børn.

jeg håber du bliver her den her gang, uden at komme på "jeg smutter" tanker, for her blev godt nok tomt!

og det med din dårlige samvittighed...der kan jeg altså følge dig 100%, og selv om lysten ikke er der nu, så kan den måske komme tilbage engang!

stort knus fordi du fandt gejsten igen!

Søde Loggi - nogle gange skal jeg åbenbart bare gøre noget drastisk for at finde ud af hvor meget noget reelt betyder for mig - men i slipper ikke for mig i sidste ende

Birgitte

Anmeld

15. januar 2009

Juniors mor

Godt du er tilbage igen - kan dog godt forstå du havde brug for lidt tid "alene" til at få styr på alle tankerne om bla. børn.......

Anmeld

15. januar 2009

Anja

Dejligt at se dig på igen, du er i al fald savnet

Men jeg kan godt forstå, at du har holdt en pause.

Anja

Anmeld

15. januar 2009

Muffinmus

Kender det godt..... har heller ikke været med til ale gilderne siden. Energien var bare for lav fordi jeg jo er gravid.
Er da ked af at høre i dropper projektet, men uanset hvad i gør så er det det bedste for jer...og måske kan nr 3 så komme senere hvis du skulle få lysten igen
og ja, ellers har du 2 guldklumper hver dag at nyde.

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Ny mor skriver:

Kære dejlige jul07 tøser,

Jeg har været off-line længe - synes lige pludselig jeg brugte alt for meget tid foran computeren. Jeg kan bare ikke lade være med at involvere mig 100% i jer når jeg er "med", så jeg bliver stresset hvis jeg ikke får læst med jævnligt.....

Det har været skønt at have "mere tid" til IRL venner og aktiviter, MEN for fanden da, da først jeg havde slettet mig og fik mail fra Helle30 om at jeg var efterlyst, og ikke bare kunne svare herinde føte jeg mig virkelig sådan her

Og så har der lige været det med barn 3 - det har fyldt SÅ meget i mit hoved siden i sommer, da Peter endelig var med på idéen, og jeg først troede jeg var gravid og ikke var det, blev gravid og mistede, har prøvet 2 gange efter min MA, MEN jeg må indrømme at jeg ikke gider flere tanker om graviditet og gerne vil "nøjes" med de to børn jeg har. Jeg har bare næsten haft "dårlig samvittighed" over at ikke ville alligevel, nu jeg var gravid....ja, det lyder langt ude...kan godt forstå hvis i ikke fatter hvad jeg mener.....jeg har bare slet ikke kunne overskue at skrive det herinde, da det ikke kun er jer der læser det.

Nå, men nu det snart et år siden mange af os mødtes for første gang IRL til skøn fest hos Loggi - jeg tror jeg trænger til at gense jer IRL for rigtig at være med igen

Håber vi får stablet noget på benene i feb., og jeg må være med igen

Forvirret og rodet hilsen
Birgitte (som stadig jer MEGET på min egen snørklede måde)

Hej søde Birgitte

Jeg er også glad for, du er kommet tilbage Men jeg kan også sagtens sætte mig ind i, at du har haft brug for og godt af en pause. Det med at involvere sig 100 % kender jeg godt, og det kræver meget tid ind imellem for at følge med, men man kan bare ikke lade være. Og så bliver det bare for meget lige pludselig.

Blev godt nok helt nervøs, da din profil var pist væk, så det er godt at høre fra dig igen Håber sådan på at møde dig til næste fest, for det vil jeg bare så gerne!

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.