Vil lige prale lidt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Maja_4000

Hvor er du sej !   

Jeg ville ønske , at det var mig der havde tabt 14 kg ( eller mere ) Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

inpe

jeg kan godt forstår du er stolt. jeg tog selv 4 kg på under min graviditet og havde tabt 10 kg da jeg havde født, så nu mangler jeg kun at smide de sidste 7 kg, så er jeg nede, hvor jeg lå før jeg blev syg og inden graviditet, så er selv godt tilfreds.

Anmeld

1. september 2011

Fru Nielsen

GitteC78 skriver:

Hvor er det bare super flot . Det kan du nemt være stolt af .

3,2 kg hold da op hvor er det lidt.... Hvad gjorde du? Jeg er gravid nu for anden gang og er også en lidt stor pige. Sidst jeg var gravid tog jeg ca 10 kg på og denne gang vil jeg helst ikke tage mere på.

Taaak...

Jamen hvad gjorde jeg. Jeg drak fx overhovedet ikke sodavand, kun ganske lidt i weekenderne også holdt jeg mig ellers til danskvand. Havde jeg lyst til noget usundt så købte jeg chokolade, spiste meget lidt også havde jeg stillet mig lyst, og ellers jamen så tænkte jeg bare over hvad jeg spiste.....

Kram

Anmeld

1. september 2011

Fru Nielsen

Vivian87 skriver:

Det har du helt sikkert vundet retten til at prale over :-D det er godt nok flot!! Det skal du bestemt være stolt af!! :-D kunne da også godt tænke mig at vide hvordan du sørgede for kun at tage så lidt på under graviditeten - det fif vil jeg da gerne lære :-D

Jeg skar ned på alt hvad der var usundt... Droppede helt sodavand i hverdagene, og drak kun ganske lidt af det i weekenderne. Havde jeg lyst til noget lækkert spiste jeg chokolade, og kun meget lidt. Og ellers så tænkte jeg bare over hvad jeg spiste.....

Knus

Anmeld

1. september 2011

dorthemus

Jo det er sgu flot! Godt gået

Anmeld

1. september 2011

Fru Nielsen

dorthemus skriver:

Jo det er sgu flot! Godt gået

Taaak Dorthe....

Åhh sikke et billede du har fået som profil billede....Det er det man kalder mor/datter kærlighed.....

Anmeld

1. september 2011

dorthemus

Fru Nielsen skriver:

Taaak Dorthe....

Åhh sikke et billede du har fået som profil billede....Det er det man kalder mor/datter kærlighed.....

Velbekomme  Jeg ved hvor hvor hårdt det er at skulle tabe sig og holde motivationen og gejsten oppe så det er sgu skide flot

Og mange tak!...har du set min tråd  med billeder af os hos en fotograf?

Anmeld

1. september 2011

dorthemus

Fru Nielsen skriver:

Taaak Dorthe....

Elsker i øvrigt også dit hvor du og lillepigen er omgivet af alle jeres mænd  Dejlig familie du har

Anmeld

1. september 2011

Fru Nielsen

dorthemus skriver:

Elsker i øvrigt også dit hvor du og lillepigen er omgivet af alle jeres mænd  Dejlig familie du har

Har ikke set din tråd nej, men er du ik sød at sende et link så jeg kan se det??

Taaak, ja det er et dejligt billede..... Vi kan godt føle os trygge i de 3´s selvskab....

Anmeld

1. september 2011

bullerbassen

Det må man gerne prale af  stort tillykke det er FLOT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.