Vil lige prale lidt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Fru Nielsen

Hejsa Tøser....

Vil lige prale lidt.....

Jeg er en i forvejen stor pige, så i min graviditet gjorde jeg meget for ikke at tage på. Dagen inden jeg fødte havde jeg taget 3.2 kg på. Min datter vejede 3.5 kg da hun kom ud...

Idag 4 uger efter fødslen siger vægten MINUS 14 KG!!!

Syntes det er vild, jeg er så glad.... Jeg er for første gang siden jeg var 19 år (er idag 25) nede på under 100 kg....

Undskyld jeg praler, men er faktisk rigtig stolt....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

GitteC78

Hvor er det bare super flot . Det kan du nemt være stolt af .

3,2 kg hold da op hvor er det lidt.... Hvad gjorde du? Jeg er gravid nu for anden gang og er også en lidt stor pige. Sidst jeg var gravid tog jeg ca 10 kg på og denne gang vil jeg helst ikke tage mere på.

Anmeld

1. september 2011

Carina1977

Du har også god grund til at være stolt  Jeg tabte mig også 14 kilo ved at være gravid med Mark, men udelukkende pga. opkast hehe

Her sker der ikke en dyt med mit vægttab. Jeg har desværre taget en del på, men det skyldes at mine piller for mit stofskifte, ikke er reguleret ordentligt, så jeg tager derfor på ligegyldigt hvad jeg gør. Så her står vægttab lidt på standby, men jeg glædes rigtig meget over, når i andre herinde kommer med en succes-historie

Stort tillykke med det rigtig flotte vægttab

Anmeld

1. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Tøser....

Vil lige prale lidt.....

Jeg er en i forvejen stor pige, så i min graviditet gjorde jeg meget for ikke at tage på. Dagen inden jeg fødte havde jeg taget 3.2 kg på. Min datter vejede 3.5 kg da hun kom ud...

Idag 4 uger efter fødslen siger vægten MINUS 14 KG!!!

Syntes det er vild, jeg er så glad.... Jeg er for første gang siden jeg var 19 år (er idag 25) nede på under 100 kg....

Undskyld jeg praler, men er faktisk rigtig stolt....

Knus

Hvor er det bare flot søde!! Godt gået!  Det må være en skøn følelse, og jeg kan godt forstå at du praler! Det må man godt når der er hold i det 

Anmeld

1. september 2011

B&J

Det er bare super flot det må være så over dejlig en følelse

Anmeld

1. september 2011

Vivian87

Det har du helt sikkert vundet retten til at prale over :-D det er godt nok flot!! Det skal du bestemt være stolt af!! :-D kunne da også godt tænke mig at vide hvordan du sørgede for kun at tage så lidt på under graviditeten - det fif vil jeg da gerne lære :-D

Anmeld

1. september 2011

Nessie

Hvor er det flot  
Det må man gerne prale af

Anmeld

1. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er super flot - stort tillykke og sejt gået

Anmeld

1. september 2011

Moar'en

super godt

Anmeld

1. september 2011

Alba

Kanon flot, og super at du praler, der er god grund til at være stolt. Hvis ingen pralede ville ingen vide at det kan lykkedes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.