Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piadas skriver: Ja, det kunne du jo også! Men puha - hvad med at finde tiden til det? Jeg er GLAD for, at Idas julekalender blev broderet, inden hun kom til verden, for jeg ved godt nok ikke, hvor jeg skulle finde tiden til at gøre det nu!!
Ja, det kunne du jo også!
Men puha - hvad med at finde tiden til det? Jeg er GLAD for, at Idas julekalender blev broderet, inden hun kom til verden, for jeg ved godt nok ikke, hvor jeg skulle finde tiden til at gøre det nu!!
Jeg aaaaner det ikke!! Men jeg kunne måske strikke i stedet for baby.dk?? Eeej, det var en dårlig joke! Må se om det kan lykkes!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min kære svigermor har lavet en køredragt/ pose til Noah MED hul til sele, så det kan sagtens lade sig gøre Carina
(Og så har hun lavet knapper i bunden, således at han også kan bruge den når han bliver for lang (hvilket sker før vi aner det, med den fart han har på!! )
Sig til hvis du vil have billede Og jeg mener der ligger en opskrift inde på drops på en kørepose hvis det skulle være
Carina87 skriver: Jeg aaaaner det ikke!! Men jeg kunne måske strikke i stedet for baby.dk?? Eeej, det var en dårlig joke! Må se om det kan lykkes!
Hæhæ, ja det der baby.dk er en værre tidsrøver!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128