Min moster vil gerne strikke til dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2011

piadas

https://www.baby.dk/debat/131421pi1/toej--neutralt/min-moster-vil-gerne-strikke-til-dig.aspx#GoToMessage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

AnneBJ

Ej hvor er det sødt af hende!

Jeg skal ses meed Felix' olde på søndag, og har lidt strikkeopgaver til hende. Hvis hun ikke magter det (hun har haft en blodprop i armen for nyligt) vender jeg helt sikkert tilbage!!

Anmeld

31. august 2011

piadas

Jeps, det var min mor, der fortalte mig det. Hun havde talt med min moster og åbenbart fortalt om baby.dk, hvortil hun svarede, at hun gerne ville strikke til jer herinde.

Det er jo ikke noget, hun ville tjene noget særligt på, men hun elsker at strikke, og jeg kunne forestille mig, at hendes egne børnebørn er ved at drukne i strikketøj, så var det jo oplagt at spørge herinde!

Anmeld

1. september 2011

CA

Mums den køredragt er lækker! Hvad koster den i garn? Overvejer... Men den går vel egentlig ikke særlig godt i spænd med barnevognsselen?? 

Anmeld

1. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Mums den køredragt er lækker! Hvad koster den i garn? Overvejer... Men den går vel egentlig ikke særlig godt i spænd med barnevognsselen?? 

Sådan en garvet strikker kan med garanti lave hul til selen!

Anmeld

1. september 2011

piadas

Carina87 skriver:

Hold kæft - det havde jeg slet ikke tænkt på! Men som Anne skriver - mon ikke det kan fikses på en eller anden måde!

Jeg hører lige ad!

Anmeld

1. september 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Sådan en garvet strikker kan med garanti lave hul til selen!

Anmeld

1. september 2011

piadas

Carina87 skriver:

En anden bruger spurgte på prisen på en med ben. Du kan se den her:

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23&lang=dk

Det kunne måske også være noget?

Anmeld

1. september 2011

CA

piadas skriver:

En anden bruger spurgte på prisen på en med ben. Du kan se den her:

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23&lang=dk

Det kunne måske også være noget?

Jeg sidder faktisk lige derinde og overvejer at strikke den selv. Der har godt nok ikke været meget tid til den slags sysler efter Johannes kom til, men jeg har efterhånden en stor trang til at være kreativ igen. Måske jeg skulle gå i gang selv

Anmeld

1. september 2011

piadas

Carina87 skriver:

Jeg sidder faktisk lige derinde og overvejer at strikke den selv. Der har godt nok ikke været meget tid til den slags sysler efter Johannes kom til, men jeg har efterhånden en stor trang til at være kreativ igen. Måske jeg skulle gå i gang selv

Ja, det kunne du jo også!

Men puha - hvad med at finde tiden til det? Jeg er GLAD for, at Idas julekalender blev broderet, inden hun kom til verden, for jeg ved godt nok ikke, hvor jeg skulle finde tiden til at gøre det nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.