Strøm agtige smerter i ryggen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja det er de jo...  Jeps det er dejligt... Har allerede noget godt murren... 

Puuuh .. lyder ikke rart, men rart alligevel når man så ved at det er tæt på (; ih nej det bliver bare ved .. nu går jeg i seng snart, mon ik det går væk når jeg falder i søvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Puuuh .. lyder ikke rart, men rart alligevel når man så ved at det er tæt på (; ih nej det bliver bare ved .. nu går jeg i seng snart, mon ik det går væk når jeg falder i søvn?

Ja det er lidt træls... Men kan se en ende på det snart... Jo mon ikke... Måske du lige skal tage panodil lige til at dulme det værste og håbe på du får sovet lidt? 

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja det er lidt træls... Men kan se en ende på det snart... Jo mon ikke... Måske du lige skal tage panodil lige til at dulme det værste og håbe på du får sovet lidt? 

Ja, det er ihvertfald forsøget værd .. Men har også lavet en del i dag, vasket alt mit babytøj/ting og sager igennem fx. puuh det var faktisk hårdt, sikke med maskiner der blev fyldt

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ja, det er ihvertfald forsøget værd .. Men har også lavet en del i dag, vasket alt mit babytøj/ting og sager igennem fx. puuh det var faktisk hårdt, sikke med maskiner der blev fyldt

Måske det er det der har gjort at du har det sådan nu? Har selv vasket end masse idag... 

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Måske det er det der har gjort at du har det sådan nu? Har selv vasket end masse idag... 

Ja måske ?? i seng med mig.

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ja måske ?? i seng med mig.

Ja.. Glæder mig til at høre hvordan du har det i morgen...  Sov godt søde... 

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja.. Glæder mig til at høre hvordan du har det i morgen...  Sov godt søde... 

Mange tak (; sov dejligt

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Mange tak (; sov dejligt

Takker... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.